تلاش برای بهبود خدمات در پارکینگ زائر/ هوشمندسازی پارکینگ‌ها در دستور کار قرار دارد

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با بیان اینکه ارتقای خدمات به شهروندان در مجموعه پارکینگ زائر به‌صورت جدی پیگیری می‌شود، گفت: برای بهبود خدمت‌رسانی در پارکینگ زائر و دیگر پارکینگ‌های سطح شهر، هوشمندسازی در دستور کار جدی قرار دارد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تلاش برای بهبود خدمات در پارکینگ زائر/ هوشمندسازی پارکینگ‌ها در دستور کار قرار دارد
شناسه : 72685 | انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، رضا خانه‌زاد یزدی با اشاره به اهمیت پارکینگ زائر در خدمت‌رسانی به زائران و نقش‌آفرینی در مناسبت‌ها، اظهار داشت: مسئله بهبود خدمات و فضای فیزیکی پارکینگ در دستور کار جدی قرار دارد.

وی افزود: در حال حاضر در نظافت پارکینگ تحولی ایجادشده است؛ کلید پریزها تعویض شده است و مراجعه‌کننده به این پارکینگ در حال حاضر حس بهتری نسبت به گذشته دارد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به اینکه پله‌برقی‌های پارکینگ شرقی از طبقات مجاور به طبقات پارکینگ از ابتدای سال فعال‌شده است گفت: ۶ پله‌برقی برای این پارکینگ تعبیه‌شده که فقط در یک نقطه از پارکینگ، کار جابه‌جایی مسافر را انجام می‌دهد و باید برای یک نقطه دیگر هم تعبیری در نصب پله‌برقی اندیشیده شود.

وی ادامه داد: سرویس بهداشتی هم بهسازی و بازسازی‌شده و شرایط بهتری برای استفاده عموم از این پارکینگ ایجاد شد.

به گفته خانه‌زاد یزدی، یکی از اقدامات مهم برای بهبود خدمت‌رسانی در پارکینگ زائر و دیگر پارکینگ‌های سطح شهر، هوشمندسازی است که در دستور کار جدی قرار دارد.

نوشته های مشابه
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
رویکرد نرم‌افزاری و اجتماعی برای برنامه راهبردی سوم شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.