ارتقای نرم‌افزاری سامانه ۱۳۷ شهرداری قم/ سرعت و کیفیت پاسخگویی به شهروندان تسریع شد

مسئول سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری قم از ارتقای نرم‌افزاری این سامانه خبر داد و گفت: استفاده از نرم‌افزار جدید، سرعت و کیفیت پاسخگویی در سامانه ۱۳۷ را ارتقا داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ارتقای نرم‌افزاری سامانه ۱۳۷ شهرداری قم/ سرعت و کیفیت پاسخگویی به شهروندان تسریع شد
شناسه : 72530 | انتشار : 03 مرداد 1402 - 22:37   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، امین جهانبازی با اشاره به ایجاد تغییرات در نرم‌افزار پاسخگویی سامانه ۱۳۷ شهرداری قم اظهار داشت: اخیراً نرم‌افزار پاسخگویی سامانه ۱۳۷ تغییر یافته و نرم‌افزار جدیدی با هدف بالا بردن سرعت و کیفیت پاسخگوی کارشناسان به شهروندان جایگزین شده است.

وی با بیان اینکه در این نرم‌افزار جدید، کارشناسان می‌توانند تماس‌های افراد پشت صف انتظار را ببینند و زمان را مدیریت کرده و بدانند چه تعداد در صف انتظار بوده تا مکالمات مدیریت و به همه سرویس ارائه شود، گفت: در گذشته نرم‌افزارها تنها امکان وصل کردن خط به کارشناسان را داشت و قادر بود مکالمات را ضبط کند و سوپروایزری باید آن را وصل می‌کرد.

مسئول سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری قم افزود: در نرم‌افزار جدید امکانات بهتری وجود دارد و مدت‌زمان مکالمه، تعداد پاسخ‌ها و تماس‌های ازدست‌رفته مشخص بوده و همگی ثبت و قابل‌تحلیل است که چه زمانی تماس‌ها و پشت خطی‌ها افزایش می‌یابند تا در این ساعات از کارشناسان بیشتری استفاده کرد و با مدیریت زمان می‌توان مدت انتظار را کاهش داد.

وی با تأکید بر اینکه در نرم افزار جدید، بخش نظرسنجی افزوده‌شده و افراد می‌توانند در مورد نحوه پاسخگویی نیز نظر خود را اعلام نمایند، ابراز کرد: در این نرم‌افزار، امکان شنود همزمان مکالمات توسط کارشناسان و مسئول فنی وجود دارد و به‌صورت کنفرانسی می‌توان فضایی را برای پاسخگویی بهتر شهروندان فراهم کرد.

جهانبازی تصریح کرد: در این نرم‌افزار همچنین قابلیت‌هایی جهت راهنمایی بهتر شهروندان از طریق اتصال به مسئول فنی وجود دارد و میزان رضایتمندی را افزایش داده است.

وی با اشاره به اینکه در طراحی‌های جدید شماره تماس‌گیرنده در فرم ثبت پیام، تایپ می‌شود و پیام‌های قبلی و آدرس شهروندان نیز مشخص می‌شود که در بالا بردن سرعت پاسخگویی مؤثر است، تصریح کرد: در گام بعدی در جهت توسعه نرم‌افزار قرار است با استفاده از ربات، تعدادی از موضوعاتی که مشخص باشد و از پاسخ یکسان برخوردار هستند، پاسخ‌ها توسط ربات ارائه می‌شود تا به پاسخ‌ها سرعت ببخشیم.

نوشته های مشابه
شهرداری قم سهم نیم‌درصد نهاد کتابخانه‌های عمومی را پرداخت کند
پوستر دهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر قم رونمایی شد
پوستر مسابقات معارفی قرآن کریم رونمایی شد
کتابخانه «شهدای خدمت» روستای لنگرود قم افتتاح شد
استاد حسین نوروزیان درگذشت
«رویداد ملی قهرمان» در قم برگزار شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.