ساختمان کانون پرورش فکری قنوات در دهه فجر افتتاح می‌شود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم از آغاز تکمیل ساختمان کانون در قنوات خبر داد و گفت: امیدواریم فاز نخست این پروژه تا پیش از پایان فصل تابستان و کل مجموعه تا دهه فجر به بهره‌برداری برسد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ساختمان کانون پرورش فکری قنوات در دهه فجر افتتاح می‌شود
شناسه : 71376 | انتشار : ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم، محمد غفاری مدیرکل کانون پرورش فکری استان قم پس از جلسه با بخشدار، اعضای شورای شهر و شهردار قنوات از آغاز تکمیل ساختمان کانون در قنوات خبر داد.

وی تصریح کرد: شهر قنوات در بخش مرکزی قم با بیش از ۳۵ هزار نفر جمعیت، از متراکم‌ترین شهرهای استان قم است که با توجه به نزدیکی به شهر قم و مهاجرت جمعیت از قم به قنوات، جمعیت آن در حال افزایش چشمگیری است؛ از این رو پرداختن به مسائل فرهنگی، علمی، هنری و… به ویژه برای کودکان و نوجوانان ساکن قنوات ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم افزود: بر همین اساس، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم جهت ایجاد مرکز ثابت کانون در شهر قنوات درحال رایزنی و برنامه ریزی با همکاری سایر دستگاه‌هاست.

غفاری اضافه کرد: به همین منظور جلسات مختلفی با حضور آقایان ملکیان بخشدار مرکزی قم، فرهادلو شهردار قنوات، حسینی رئیس شورای شهر و دیگر اعضا شورا برگزار و بر ایجاد و راه‌اندازی ساختمان ویژه کانون پرورش فکری تأکید شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین با مساعدت شهرداری و شورای شهر قنوات، پروژه تکمیل ساختمان کانون آغاز شده و در مسیر اجراست. امید می‌رود که تا پیش از پایان فصل تابستان فاز یک و تا دهه مبارک فجر، کل مجموعه افتتاح و به بهره‌برداری برسد.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
خرید ۵۰ دستگاه واگن متروی قم از شرکت پوژن چین
هزینه ۱۳۰ میلیارد تومانی تکمیل دسترسی‌های تونل غدیر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.