پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه رمپ A تقاطع آیت‌الله حکیم

سرپرست سازمان توسعه عمران شهرداری قم از پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه رمپ A تقاطع بلوار پیامبر اعظم(ص) و بلوار آیت‌الله حکیم خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه رمپ A تقاطع آیت‌الله حکیم
شناسه : 70753 | انتشار : ۰۶ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مسعود بخشی با اشاره به اجرای پروژه رمپ A تقاطع غیرهمسطح بلوار پیامبر(ص) اعظم و بلوار آیت الله حکیم اظهار داشت: این پروژه با ارزش ریالی ۳۸ میلیارد تومان حدود ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: در ابتدای پروژه صرفاً رمپ A در دستور کار سازمان توسعه و عمران شهرداری قم قرار داشت که در ادامه رمپ B یعنی مسیر خروجی از بلوار پیامبر اعظم(ص) به‌سوی بلوار حکیم نیز در دستور کار قرار گرفت.

سرپرست سازمان توسعه عمران شهرداری قم گفت: به‌محض ابلاغ این پروژه، عملیات حفر چاه‌ها و ایمن‌سازی گود اجرایی شده و مقدمات کار در حال انجام است و در حال حاضر دیواره‌های رمپ A به‌صورت کامل اجرا شده است هم چنین شمع‌ها به‌صورت کامل بتن‌ریزی و خاک‌برداری حدود ۸۰ درصد پیشرفت داشته است و در دیواره‌های رمپ B نیز عملیات اجرایی آغازشده است. نهرکشاورزی تنها معارض این پروژه بود که به‌صورت تاپ داون اجرایی شد و در اختیار کشاورزان قرار گرفت.

سرپرست سازمان توسعه عمران شهرداری قم خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۲ پروژه ساخت رمپ‌های D و E نیز با اعتبار ۱۳۰ میلیارد تومان در دستور کار سازمان قرارگرفته است.

نوشته های مشابه
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
رویکرد نرم‌افزاری و اجتماعی برای برنامه راهبردی سوم شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.