ثبت ۳۲۹ هزار تماس و پیام در سامانه ۱۳۷
به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری را باید بهعنوان پیشانی ارتباط دوسویه شهروندان و مدیریت شهری در شهرها دانست. مکانی که شهروندان هرگونه مشکل، پیشنهاد، انتقاد، تقدیر و… از مدیریت شهری را با این سامانه در میان گذاشته و متولیان آن نیز با پیگیری مجددانه موضوعات، گام مهمی در ایجاد رضایتمندی مردمی و توسعه شهری آباد برمیدارند.
سامانه ۱۳۷ شهرداری قم در سالهای گذشته در کنار بهروزرسانی سیستم و افزایش قابلیتهای پیگیری، بازخوردگیری و پاسخگویی، توانسته با کسب بیش از ۹۰ درصدی پیگیری و رضایتمندی عملکردی قابلتوجه داشته باشد.
در این راستا در سال گذشته شهروندان ۳۲۹ هزار و ۶۲۸ پیام در سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری قم ثبت کردهاند.
با نگاهی به آمار تماسها و پیامهای سامانه ۱۳۷ شهرداری قم، این فراوانی نسبت به سال ۱۳۹۷ نزدیک به ۲ برابر بیشتر شده است.
نظافت با ۲۲ هزار و ۷۱۴ پیام، فضای سبز با ۱۵ هزار و ۳۱۱ پیام و آسفالت با ۸ هزار و ۷۹۶ پیام بیشترین تعداد پیامها را در سال گذشته به خود اختصاص دادهاند
بازخوردگیری از سامانه هم نشان میدهد که اقدامات به سرانجام رسیده و اتمام پیگیریها نسبت به سالهای گذشته رشد قابلتوجهی داشته است.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
Friday, 29 November , 2024