پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه شهربازی معارفی قم

مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم از پیشرفت فیزیکی بیش از ۴۰ درصدی پروژه شهربازی معارفی خبر داد و گفت: این پروژه مطابق ضوابط بلوار پیامبر اعظم(ص) به‌صورت معماری اسلامی ایرانی طراحی‌شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه شهربازی معارفی قم
شناسه : 69040 | انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، لیلی نیک خلق احمدی در خصوص آخرین وضعیت پروژه شهربازی معارفی قم، اظهار داشت: این شهربازی معارفی با عرصه‌ای با مساحت حدود ۱۰ هزار مترمربع شامل دو بلوک ساختمانی به‌صورت ۵ هزار مترمربع در طبقه نخست و ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع نیم‌طبقه بوده که زیربنا در مجموعاً ۷۵۰۰ مترمربع است.

مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم افزود: این مجموعه دارای دو بلوک و شامل سقف وافر و سقف سازه‌ای خاص است که بحث صرفه‌جویی در بتن و میلگرد را در این سازه داریم.

وی در مورد نحوه فعالیت شهربازی معارفی تصریح کرد: در این پروژه بحث آموزش برای بچه‌ها در محوریت است و شهربازی مسقف و داخل سالنی طراحی‌شده و در محور پیامبر اعظم(ص) که محوری آئینی به شمار می‌رود، قرارگرفته است.

نیک خلق احمدی خاطرنشان کرد: این پروژه با نمای خاص طبق ضوابط پیامبر اعظم(ص) و مصالح به‌صورت معماری اسلامی ایرانی طراحی‌شده است.

وی در مورد پیشرفت پروژه خاطرنشان کرد: تاکنون پیشرفت پروژه شهربازی معارفی ۴۰ درصد بوده و بحث سازه‌ای و مرحله معماری و نازک‌کاری و تأسیسات مطرح بوده که نقشه‌ها در حال آماده‌سازی است.

مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم گفت: تهیه اسناد مناقصه که با در نظر گرفتن بودجه‌ای که برای پروژه در نظر گرفته‌شده به میزان ۱۵ میلیارد تومان است که به‌زودی مناقصه انجام‌شده و پیمانکار شروع به اجرای نازک‌کاری می‌کند که تا پایان سال بتوانیم این پروژه را به بهره‌برداری برسانیم.

نوشته های مشابه
جزئیات تشییع پیکر رئیس جمهور در قم اعلام شد
شاعران قمی در سوگ شهید جمهور
طنین تلاوت قرآن کریم در شهر قم
آمادگی شهر قم در برگزاری مراسم عزاداری شهادت آیت‌الله رئیسی
پیشنهاد نام‌گذاری یکی از معابر اصلی شهر قم به نام آیت‌الله رئیسی
طنین فضای معنوی حرم حضرت معصومه(س) در ساختمان اداری شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.