مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی:

نتیجه رها کردن آموزش و پرورش، پخش ترانه مستهجن در بعضی مدارس می‌شود

شهر بیست/ مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی گفت: نتیجه رها کردن آموزش و پرورش، همین می شود که در فضای مجازی شاهد هستید، باور انسان سخت است در بعضی مدارس، چنین مطالب سخیفی را بچه های دبستان بخوانند و مطالب مستهجن و بسیار زشت در بلندگوی مدرسه پخش شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نتیجه رها کردن آموزش و پرورش، پخش ترانه مستهجن در بعضی مدارس می‌شود
شناسه : 6786 | انتشار : ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، مرتضی نجفی قدسی در مراسم افطاری ماه مبارک رمضان با حضور آیت الله مکارم شیرازی و افتتاح ساختمان جدید دارالقرآن امام علی(ع) که شامگاه جمعه برگزار شد، لزوم اهمیت و توجه بیشتر به نهاد آموزش و پرورش را متذکر شد و اظهار کرد: اگر می خواهیم جامعه و نسل آینده ما سالم بماند، راهی جز توجه به آموزش و پرورش نداریم.

وی تصریح کرد: در دورانی که شخصیت و خمیرمایه نونهالان و نوجوانان در مدارس شکل می گیرد، متاسفانه آموزش و پرورش، اساتید چندان برجسته و دلسوزی ندارد.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی افزود: در قبل از انقلاب ضرورت این مسئله بیشتر احساس می شد و خیلی از بزرگان و روحانیون بعد از اینکه از دروس حوزوی فارغ می شدند، رو به آموزش و پرورش می آوردند.

نجفی قدسی تصریح کرد: روحانیون اگر در مصدر آموزش و پرورش باشند، به پرورش دینی نونهالان و نوجوانان کمک می کند؛ همه کسانی که انگیزه خدمت به پرورش دینی دانش آموزان را دارند، باید سمت آموزش و پرورش بروند.

وی افزود: آموزش و پرورش را رها کردیم و نتیجه آن، همین می شود که در فضای مجازی شاهد هستید، باور انسان سخت است در بعضی مدارس، چنین مطالب سخیفی را بچه های دبستان بخوانند و مطالب مستهجن و بسیار زشت در بلندگوی مدرسه پخش شود.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی با تأکید بر اینکه باید بیدار شد و اگر امروز توجه نکنیم، فردا دیر خواهد شد، گفت: آموزش و پرورش جای پرورش نونهالان و نسل آینده است؛ هرکس به هر میزان که می تواند در جهت ورود به آموزش و پرورش قدم بردارد.

نجفی قدسی با اشاره به اینکه ۷۵ هزار مسجد داریم اما ۳۵ هزار مسجد امام نماز جماعت ندارند، افزود: بسیاری از مردم، فقط مسجد را در شب های قدر می بینند؛ بنابراین، آموزش و پرورش جایی است که همه نوجوانان و نونهالان حضور دارند و همه دلسوزان دینی را به آموزش و پرورش باید گسیل کرد.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.