مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی:

نتیجه رها کردن آموزش و پرورش، پخش ترانه مستهجن در بعضی مدارس می‌شود

شهر بیست/ مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی گفت: نتیجه رها کردن آموزش و پرورش، همین می شود که در فضای مجازی شاهد هستید، باور انسان سخت است در بعضی مدارس، چنین مطالب سخیفی را بچه های دبستان بخوانند و مطالب مستهجن و بسیار زشت در بلندگوی مدرسه پخش شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نتیجه رها کردن آموزش و پرورش، پخش ترانه مستهجن در بعضی مدارس می‌شود
شناسه : 6786 | انتشار : ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، مرتضی نجفی قدسی در مراسم افطاری ماه مبارک رمضان با حضور آیت الله مکارم شیرازی و افتتاح ساختمان جدید دارالقرآن امام علی(ع) که شامگاه جمعه برگزار شد، لزوم اهمیت و توجه بیشتر به نهاد آموزش و پرورش را متذکر شد و اظهار کرد: اگر می خواهیم جامعه و نسل آینده ما سالم بماند، راهی جز توجه به آموزش و پرورش نداریم.

وی تصریح کرد: در دورانی که شخصیت و خمیرمایه نونهالان و نوجوانان در مدارس شکل می گیرد، متاسفانه آموزش و پرورش، اساتید چندان برجسته و دلسوزی ندارد.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی افزود: در قبل از انقلاب ضرورت این مسئله بیشتر احساس می شد و خیلی از بزرگان و روحانیون بعد از اینکه از دروس حوزوی فارغ می شدند، رو به آموزش و پرورش می آوردند.

نجفی قدسی تصریح کرد: روحانیون اگر در مصدر آموزش و پرورش باشند، به پرورش دینی نونهالان و نوجوانان کمک می کند؛ همه کسانی که انگیزه خدمت به پرورش دینی دانش آموزان را دارند، باید سمت آموزش و پرورش بروند.

وی افزود: آموزش و پرورش را رها کردیم و نتیجه آن، همین می شود که در فضای مجازی شاهد هستید، باور انسان سخت است در بعضی مدارس، چنین مطالب سخیفی را بچه های دبستان بخوانند و مطالب مستهجن و بسیار زشت در بلندگوی مدرسه پخش شود.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی با تأکید بر اینکه باید بیدار شد و اگر امروز توجه نکنیم، فردا دیر خواهد شد، گفت: آموزش و پرورش جای پرورش نونهالان و نسل آینده است؛ هرکس به هر میزان که می تواند در جهت ورود به آموزش و پرورش قدم بردارد.

نجفی قدسی با اشاره به اینکه ۷۵ هزار مسجد داریم اما ۳۵ هزار مسجد امام نماز جماعت ندارند، افزود: بسیاری از مردم، فقط مسجد را در شب های قدر می بینند؛ بنابراین، آموزش و پرورش جایی است که همه نوجوانان و نونهالان حضور دارند و همه دلسوزان دینی را به آموزش و پرورش باید گسیل کرد.

نوشته های مشابه
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ضرورت استعلام از شهرداری برای خرید و فروش املاک تجاری در پردیسان
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.