جزئیات فعالیت بوستان‌های قم در روز طبیعت/ پویش «افطاری در دل طبیعت» اجرا می‌شود

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از اجرای پویش «افطاری در دل طبیعت» خبر داد و گفت: در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین، بوستان‌ها از ساعت ۱۶ عصر پذیرای زائران و مسافران و شهروندان در قم هستند و برای حضور زائران و مسافرینی که شرایط روزه‌داری را ندارند، بوستان‌های فدک، مهدی، امام رضا(ع) و نیایش به‌عنوان استراحتگاه در نظر گرفته‌شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جزئیات فعالیت بوستان‌های قم در روز طبیعت/ پویش «افطاری در دل طبیعت» اجرا می‌شود
شناسه : 66822 | انتشار : ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی کلانترزاده با اشاره به برنامه‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین امسال، اظهار داشت: روز ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی سالروز رحلت حضرت خدیجه(س) برنامه‌های فرهنگی مناسب و ویژه‌ای نظر گرفته‌شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم افزود: اجرای این ویژه‌برنامه‌های فرهنگی به‌خصوص پس از افطار در ۲۰ بوستان شهری برای شهروندان و زائران برنامه‌ریزی‌شده است.

وی تصریح کرد: اسامی این بوستان‌ها در قالب پویش افطاری در طبیعت به اطلاع شهروندان گرامی رسیده و سعی شده تا برنامه‌های مناسبی جهت حفظ حرمت ماه رمضان در این ایام به اجرا برسد.

کلانترزاده در مورد برنامه‌های مدیریت شهری در برگزاری روز طبیعت عنوان کرد: در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین‌ماه، بوستان‌های شهر قم از ساعت ۱۶ عصر پذیرای شهروندان خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: پیرو درخواست مکرر مردم در مورد روز طبیعت که همراه با خانواده از ظرفیت تفریحی بوستان‌ها استفاده کنند تدابیر لازم دراین‌باره اتخاذ شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: طبق تصمیم اتخاذشده در مجموعه مدیریت استان، خدماتی که در بوستان‌های سطح شهر برای شهروندان موردنیاز است از ساعت ۱۶ روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین تا اذان صبح ارائه خواهد شد تا در کنار حضور خانواده در طبیعت، حرمت ماه رمضان نیز صیانت شود.

وی افزود: همچنین برای حضور زائران و مسافرین در قم نیز با توجه به اینکه شرایط روزه‌داری را ندارند، ۴ بوستان از جمله بوستان‌های فدک و مهدی و امام رضا(ع) و نیایش به‌عنوان استراحتگاه مسافرین در نظر گرفته‌شده است.

کلانترزاده بیان کرد: امیدواریم با در نظر گرفتن ظرفیت‌های موجود بتوانیم شرایط بهتری را برای زائران و مسافران فراهم بیاوریم، البته دستگاه‌های فرهنگی استان و قرارگاه ۱۹ دی و شهرداری در زمینهٔ برنامه‌های فرهنگی تلاش خوبی در پیش‌گرفته‌اند و برنامه‌های فرهنگی و بانشاطی برای روز طبیعت پیش‌بینی‌شده است.

وی تصریح کرد: امیدواریم خانواده‌ها با توجه به برنامه بوستان‌ها از ساعت ۱۶ تا اذان صبح در شرایط مناسب و فضای شاد و مفرحی در طبیعت حضور یابند و تقاضا داریم خانواده‌ها نیز سفره افطار خود را به دل طبیعت ببرند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم عنوان کرد: همچنین از پایگاه‌های بسیج و مسجدی‌ها و گروه‌های جهادی تقاضا داریم سهمی در پذیرایی از روزه‌داران در بوستان‌ها داشته باشند و اگر قرار است افطاری ساده‌ای برگزار کنند آن را به دل طبیعت و بوستان‌های شهری ببرند.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.