جزئیات فعالیت بوستان‌های قم در روز طبیعت/ پویش «افطاری در دل طبیعت» اجرا می‌شود

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از اجرای پویش «افطاری در دل طبیعت» خبر داد و گفت: در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین، بوستان‌ها از ساعت ۱۶ عصر پذیرای زائران و مسافران و شهروندان در قم هستند و برای حضور زائران و مسافرینی که شرایط روزه‌داری را ندارند، بوستان‌های فدک، مهدی، امام رضا(ع) و نیایش به‌عنوان استراحتگاه در نظر گرفته‌شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جزئیات فعالیت بوستان‌های قم در روز طبیعت/ پویش «افطاری در دل طبیعت» اجرا می‌شود
شناسه : 66822 | انتشار : ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی کلانترزاده با اشاره به برنامه‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین امسال، اظهار داشت: روز ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی سالروز رحلت حضرت خدیجه(س) برنامه‌های فرهنگی مناسب و ویژه‌ای نظر گرفته‌شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم افزود: اجرای این ویژه‌برنامه‌های فرهنگی به‌خصوص پس از افطار در ۲۰ بوستان شهری برای شهروندان و زائران برنامه‌ریزی‌شده است.

وی تصریح کرد: اسامی این بوستان‌ها در قالب پویش افطاری در طبیعت به اطلاع شهروندان گرامی رسیده و سعی شده تا برنامه‌های مناسبی جهت حفظ حرمت ماه رمضان در این ایام به اجرا برسد.

کلانترزاده در مورد برنامه‌های مدیریت شهری در برگزاری روز طبیعت عنوان کرد: در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین‌ماه، بوستان‌های شهر قم از ساعت ۱۶ عصر پذیرای شهروندان خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: پیرو درخواست مکرر مردم در مورد روز طبیعت که همراه با خانواده از ظرفیت تفریحی بوستان‌ها استفاده کنند تدابیر لازم دراین‌باره اتخاذ شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: طبق تصمیم اتخاذشده در مجموعه مدیریت استان، خدماتی که در بوستان‌های سطح شهر برای شهروندان موردنیاز است از ساعت ۱۶ روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین تا اذان صبح ارائه خواهد شد تا در کنار حضور خانواده در طبیعت، حرمت ماه رمضان نیز صیانت شود.

وی افزود: همچنین برای حضور زائران و مسافرین در قم نیز با توجه به اینکه شرایط روزه‌داری را ندارند، ۴ بوستان از جمله بوستان‌های فدک و مهدی و امام رضا(ع) و نیایش به‌عنوان استراحتگاه مسافرین در نظر گرفته‌شده است.

کلانترزاده بیان کرد: امیدواریم با در نظر گرفتن ظرفیت‌های موجود بتوانیم شرایط بهتری را برای زائران و مسافران فراهم بیاوریم، البته دستگاه‌های فرهنگی استان و قرارگاه ۱۹ دی و شهرداری در زمینهٔ برنامه‌های فرهنگی تلاش خوبی در پیش‌گرفته‌اند و برنامه‌های فرهنگی و بانشاطی برای روز طبیعت پیش‌بینی‌شده است.

وی تصریح کرد: امیدواریم خانواده‌ها با توجه به برنامه بوستان‌ها از ساعت ۱۶ تا اذان صبح در شرایط مناسب و فضای شاد و مفرحی در طبیعت حضور یابند و تقاضا داریم خانواده‌ها نیز سفره افطار خود را به دل طبیعت ببرند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم عنوان کرد: همچنین از پایگاه‌های بسیج و مسجدی‌ها و گروه‌های جهادی تقاضا داریم سهمی در پذیرایی از روزه‌داران در بوستان‌ها داشته باشند و اگر قرار است افطاری ساده‌ای برگزار کنند آن را به دل طبیعت و بوستان‌های شهری ببرند.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.