رویداد استارت‌آپی فرصت‌های توسعه گردشگری قم برگزار می‌شود

سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم از برگزاری رویداد استارت‌آپی فرصت‌های توسعه گردشگری استان قم خبر داد و گفت: حمایت از تیم‌های برتر این رویداد توسط مرکز نوآوری گردشگری و همچنین معرفی کارآفرینان ایده‌پرداز به صندوق‌های سرمایه‌گذاری و مراکز رشد از مزایای این دوره از استارت‌آپ است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
رویداد استارت‌آپی فرصت‌های توسعه گردشگری قم برگزار می‌شود
شناسه : 65957 | انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی عاطفی با اشاره به بگزاری رویداد استارت‌آپی فرصت‌های توسعه گردشگری استان قم اظهار داشت: فناوری‌های نوین، هوشمند سازی تجهیزات و فعالیت‌ها، معماری اماکن گردشگری و نمادهای شهری، وضعیت محیط‌زیست شهری و توسعه گردشگری، توسعه گردشگری روستایی و طبیعت‌گردی و کارآفرینی و اشتغال‌زایی در گردشگری را ازجمله محورهای این همایش است.

وی گردشگری مذهبی و فرهنگی و توسعه گردشگری، مدیریت بحران و توسعه گردشگری، حمل‌ونقل و توسعه گردشگری، توسعه گردشگری سلامت و درمانی و ایجاد پارک‌های موضوعی را از دیگر محورهای این رویداد برشمرد.

سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم اذعان کرد: حمایت از تیم‌های برتر این رویداد توسط مرکز نوآوری گردشگری و همچنین معرفی کارآفرینان ایده پردازان به صندوق‌های سرمایه‌گذاری و مراکز رشد از مزایای این دوره از استارت‌آپ است.

عاطفی با بیان اینکه علاقه‌مندان و پژوهشگران می‌توانند آثار و ایده‌های خود را تا ۲۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۲ در سامانه ثبت ایده‌ها به نشانی https://qommu.ir/ofogh ثبت کنند، گفت: پس از داوری ایده‌ها، اختتامیه این رویداد استارت‌آپی ۶ اردیبهشت‌ماه با حضور برترین‌های این رویداد علمی برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه
جزئیات تشییع پیکر رئیس جمهور در قم اعلام شد
شاعران قمی در سوگ شهید جمهور
طنین تلاوت قرآن کریم در شهر قم
آمادگی شهر قم در برگزاری مراسم عزاداری شهادت آیت‌الله رئیسی
پیشنهاد نام‌گذاری یکی از معابر اصلی شهر قم به نام آیت‌الله رئیسی
طنین فضای معنوی حرم حضرت معصومه(س) در ساختمان اداری شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.