تجلی مفاهیم بلند شیعی در آثار جشنواره گرافیک رضوی

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم، محصول‌محور بودن را مهم‌ترین ویژگی هشتمین جشنواره ملی گرافیک رضوی عنوان کرد و گفت: این جشنواره بستر مناسبی برای انتقال مفاهیم بلند شیعی با زبان هنر به جهان است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تجلی مفاهیم بلند شیعی در آثار جشنواره گرافیک رضوی
شناسه : 65131 | انتشار : ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، مهدی توکلیان در حاشیه برپایی کارگاه «پوستر رضوی» در قم، با ابراز خرسندی از اینکه قم میزبان رویداد ملی جشنواره گرافیک رضوی است، گفت: این رویداد ملی ثابت‌ کرد که هنر برای هنر نیست، هنر برای مردم است و در مخاطب و جامعه هدف خودش تأثیرگذار است.

وی به حضور اساتید ممتاز حوزه گرافیک در کارگاه پوستر رضوی اشاره کرد و گفت: این جشنواره هم برای متخصصان گرافیک و علاقه‌مندانی که در اینجا گردهم آمدند و تولید اثر می‌کنند و هم برای عموم مخاطبان که این آثار را نظاره خواهند کرد، حائز اهمیت است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم، محصول‌محور بودن را مهم‌ترین ویژگی هشتمین جشنواره ملی گرافیک رضوی عنوان کرد و گفت: علاوه بر اینکه محصولات این رویداد ملی برای عموم مردم قابل استفاده است، تمام کسانی که می‌خواهند بحث تخصصی در حوزه هنر دینی و شیعی و قدسی داشته باشند، می‌توانند از خروجی‌های این رویداد ملی استفاده کنند.

تجلی مفاهیم بلند شیعی در آثار جشنواره گرافیک رضوی

توکلیان افزود: امیدوارم از این دست رویدادهای ملی به میزبانی قم با حمیت و جدیت و حمایت بیشتر مدیریت شهری و مدیریت فرهنگی استان با هدف تولید محصولات هنری بهتر برای بیرون از مرزهای ایران تداوم داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: ما باید بتوانیم محصولاتی در حوزه هنر در قم به عنوان مرکز جهان تشیع تولید کنیم که هم برای جبهه مقاومت و مسلمانان الگوسازی کند و هم اینکه ما بواسطه هنر و زبان هنر مفاهیم بلند شیعی را به جهان منتقل کنیم.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
خرید ۵۰ دستگاه واگن متروی قم از شرکت پوژن چین
هزینه ۱۳۰ میلیارد تومانی تکمیل دسترسی‌های تونل غدیر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.