تلاش مدیریت شهری برای حل مشکلات ترافیکی قم

رئیس شورای شهر قم با تأکید بر اینکه حل مشکلات ترافیکی یکی از دغدغه‌های اصلی شهرداری و مدیریت شهری قم بوده است، گفت: احداث تقاطع‌ها، زیرگذر‌ها و روگذرهای متعدد و افتتاح بلوارهایی مانند بلوار آیت‌الله بروجردی از جمله این اقدامات است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تلاش مدیریت شهری برای حل مشکلات ترافیکی قم
شناسه : 65115 | انتشار : ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حسین اسلامی در آیین افتتاح ۲۷ پروژه حمل‌ونقل و ترافیک شهری قم در گام ششم اجرای مرحله جدید طرح بزرگ «قم در مسیر تحول» که در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: حل مشکلات ترافیکی یکی از دغدغه‌های اصلی شهرداری و مدیریت شهری قم بوده است.

وی با اشاره به اینکه مدیریت شهری قم اقدامات بسیاری در این راستا انجام داده است، مطرح کرد: تقاطع‌ها، زیرگذر‌ها و روگذرهای متعدد و افتتاح بلوارهایی مانند بلوار آیت‌الله بروجردی از جمله این اقدامات است.

رئیس شورای شهر قم از بهره‌برداری از تقاطع نماز بدون برگزاری مراسم افتتاحیه یاد کرد و گفت: رویکرد شهرداری قم خدمت‌رسانی به‌موقع به مردم است و برای بهره‌برداری از این پروژه منتظر برگزاری مراسم خاصی نشد.

وی با بیان اینکه باید مکان‌یابی صحیح برای پارکینگ‌‎ها انجام شود، عنوان کرد: اگر مکان‌یابی پارکینگ‌ها صحیح باشد، شاهد کاهش پارک‌های حاشیه‌ای و در نتیجه کاهش ترافیک هستیم.

اسلامی با اشاره به لزوم مشارکت صحیح با بخش خصوصی، خاطرنشان کرد: شهرداری به‌عنوان مدافع حقوق عموم مردم باید در مشارکت‌ها مراقب رعایت حقوق مردم باشد.

وی با تأکید بر اینکه در پروژه پارکینگ چارسو شاهد این مشارکت صحیح هستیم، تصریح کرد: امیدواریم این رویه در سایر پروژه‌ها ازجمله پارکینگ بنفشه نیز ادامه داشته باشد.

رئیس شورای شهر قم با اشاره به نگاه علمی و تخصصی شهرداری قم در پروژه‌های مختلف، یادآور شد: این نگاه تخصصی و علمی موجب شده بسیاری از گره‌های شهری با تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه مدیریت شهری رفع شود.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.