درخشش دانش‌آموزان قمی در جشنواره‌های ملی

دو دانش‌آموز قمی در بخش دانش‌آموزی بیست‌وچهارمین دوره جشنواره خوارزمی و یک دانش‌آموز نیز در شصتمین دوره «جایزه البرز» برگزیده شدند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
درخشش دانش‌آموزان قمی در جشنواره‌های ملی
شناسه : 59624 | انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، غلامرضا رضایی از موفقیت دانش‌آموزان قمی در جشنواره‌های کشوری خبر داد و گفت: جشنواره جوان خوارزمی هر سال در مراحل مدرسه‌ای، منطقه‌ای، ناحیه‌ای و استانی برگزار می‌شود و دانش‌آموزان برگزیده به مرحله کشوری راه می‌یابند.

وی اضافه کرد: در این جشنواره ۲ دانش‌آموز به نام‌های محمدحسین حیدری از دبیرستان استعدادهای درخشان شهید دکتر شهریاری و محمد عادلی از دبیرستان ماندگار شیخ صدوق به ترتیب در رشته‌های علوم عصب‌شناختی و شیمی برتر شناخته شدند.

مدیر روابط عمومی آموزش‌وپرورش قم هدف از برگزاری این جشنواره را شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزی عنوان و بیان کرد: بخش دانش‌آموزی بیست و چهارمین جشنواره جوان خوارزمی با ملاک‌های خلاقیت و نوآوری، ارزش علمی و تخصصی، کاربرد و حل مساله و مستندسازی علمی برگزار شد.

رضایی همچنین در ادامه از برگزیده شدن یک دانش‌آموز قمی در «جایزه البرز» خبر داد و بیان کرد: این جشنواره با هدف تقدیر از دانش‌آموزان برتر پایه‌های نهم و دوازدهم متوسطه سراسر کشور در سال تحصیلی ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در رشته‌های ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی و معارف اسلامی، فنی و حرفه‌ای و کار و دانش برگزار شد.

وی افزود: دانش‌آموزان بر اساس رتبه‌ها و مقام‌های کسب شده در مسابقات فرهنگی و ورزشی امتیازبندی می‌شوند و بالاترین امتیازها به این جشنواره راه می‌یابند و منتخبان تا زمان تحصیل تحت پوشش بنیاد جایزه البرز قرار می‌گیرند.

وی با بیان این‌که امسال ۴۷ دانش‌آموز در جایزه البرز منتخب شدند، ادامه داد: در این دوره «ثنا فلاح» دانش‌آموز دوره متوسطه اول از مدرسه هیات امنایی شهیده قضایی ناحیه سه دارای رتبه اول استانی مسابقات قرآن در رشته قرائت و تحقیق، دارای گواهی دوره آموزشی دادرس، دارای گواهینامه صوت و لحن قرآن کریم از دارالکریم استان قم و دارای رتبه اول مسابقات ورزشی در رشته بدمینتون برتر شناخته شد.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.