سینما «بازار شهر» قم افتتاح می‌شود

رئیس اداره سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از برگزاری آیین افتتاح سینمای مدرن «بازار شهر» خبر داد و گفت: این سینما با چهار سالن و ظرفیت 550 صندلی با حضور رئیس سازمان سینمایی افتتاح می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
سینما «بازار شهر» قم افتتاح می‌شود
شناسه : 59038 | انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، محمد کاظم رضوانی امروز در گفت‌وگو با جمعی از خبرنگاران، از افتتاح سینما «بازار شهر» به مناسبت سالروز ورود پر خیر و برکت حضرت فاطمه معصومه(س) به قم خبر داد.

وی تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برای توسعه سینماها و قولی که مسئولان قبلی و فعلی دادند، چهار سالن سینمایی مدرن مجتمع تجاری بازار شهر با ظرفیت ۵۵۰ صندلی واقع در بلوار غدیر افتتاح خواهد شد.

رئیس اداره‌ سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم افزود: سینمای بازار شهر روز چهارشنبه با حضور محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی و جمعی از مسئولان استانی به بهره‌برداری خواهد رسید.

رضوانی افزود: همچنین مشکلات سینمای «کانون» در پردیسان، «باغ موزه دفاع مفدس» و تجهیز و نوسازی پرده سینماهای «شهر آفتاب» و «آیه» نیز با حضور هاشم میرزاخانی مدیرعامل مؤسسه سینماشهر پیگیری خواهد شد.

وی همچنین به طرح مطالعاتی ساخت چند سینما در قم اشاره کرد و گفت: با حضور مسئولان سازمان سینمایی، فازهای مطالعاتی ساخت سینما «کهکشان غدیر»، «بازار سلام» و «اریکه ملل» بررسی می‌شود.

رئیس اداره سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم خاطرنشان کرد: همچنین امکان تبدیل شدن سالن مجتمع فرهنگی هنری شهید آوینی به سالن سینما بررسی خواهد شد.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.