سینما «بازار شهر» قم افتتاح می‌شود

رئیس اداره سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از برگزاری آیین افتتاح سینمای مدرن «بازار شهر» خبر داد و گفت: این سینما با چهار سالن و ظرفیت 550 صندلی با حضور رئیس سازمان سینمایی افتتاح می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
سینما «بازار شهر» قم افتتاح می‌شود
شناسه : 59038 | انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، محمد کاظم رضوانی امروز در گفت‌وگو با جمعی از خبرنگاران، از افتتاح سینما «بازار شهر» به مناسبت سالروز ورود پر خیر و برکت حضرت فاطمه معصومه(س) به قم خبر داد.

وی تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برای توسعه سینماها و قولی که مسئولان قبلی و فعلی دادند، چهار سالن سینمایی مدرن مجتمع تجاری بازار شهر با ظرفیت ۵۵۰ صندلی واقع در بلوار غدیر افتتاح خواهد شد.

رئیس اداره‌ سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم افزود: سینمای بازار شهر روز چهارشنبه با حضور محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی و جمعی از مسئولان استانی به بهره‌برداری خواهد رسید.

رضوانی افزود: همچنین مشکلات سینمای «کانون» در پردیسان، «باغ موزه دفاع مفدس» و تجهیز و نوسازی پرده سینماهای «شهر آفتاب» و «آیه» نیز با حضور هاشم میرزاخانی مدیرعامل مؤسسه سینماشهر پیگیری خواهد شد.

وی همچنین به طرح مطالعاتی ساخت چند سینما در قم اشاره کرد و گفت: با حضور مسئولان سازمان سینمایی، فازهای مطالعاتی ساخت سینما «کهکشان غدیر»، «بازار سلام» و «اریکه ملل» بررسی می‌شود.

رئیس اداره سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم خاطرنشان کرد: همچنین امکان تبدیل شدن سالن مجتمع فرهنگی هنری شهید آوینی به سالن سینما بررسی خواهد شد.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه ۵ در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.