کاهش ۳۰ درصدی حوادث در قم

معاون خدمات شهری شهرداری قم از کاهش ۳۰ درصدی حوادث در قم طی شش ماه نخست سال جاری خبر داد و گفت: ۲۰۰ میلیون تومان برای آموزش نیروهای آتش‌نشان اختصاص داده شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کاهش ۳۰ درصدی حوادث در قم
شناسه : 58681 | انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی اصفهانیان مقدم در بازدید سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم از یکی از ایستگاه‌های آتش‌نشانی، اظهار داشت: در انتخاب نیروها و مدیران ایستگاه‌های آتش‌نشانی مهارت، تجربه و علم در اولویت بوده و بهترین نیروها را در اختیارداریم.

وی با تأکید بر اخذ مجوز ایمنی برای اصناف و مشاغل به‌خصوص پاساژها و مراکز تجاری افزود: با تلاش شبانه‌روزی نیروهای آتش‌نشانی و نظارت مستمر، در ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۱ نسبت به ۶ ماه سال گذشته، ۳۰ درصد کاهش حوادث را داشته‌ایم.

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم ابراز کرد: با برنامه و تدابیری که در ایستگاه‌های آتش‌نشانی اندیشیده شده شاهد بهبود مستمر در حوادث هستیم و با نگاهی پیشگیرانه نه واکنشی در حوزه ایمنی ورود کرده‌ایم و بر اساس همین نگاه آموزش‌هایی نیز در سطح شهر اجراشده است.

وی گذراندن دوره‌های به‌روز در حوزه ایمنی را نیز مطرح کرد و گفت: نیروهای آتش‌نشانی دوره‌های آموزشی به‌روز را دیده و برای آموزش در سطح مدارس و برای شهروندان نیز برنامه‌های اجرا می‌شود.

اصفهانیان مقدم از اختصاص ۲۰۰ میلیون تومان برای آموزش نیروهای آتش‌نشان در سال ۱۴۰۱ خبر داد و یادآور شد: نیروهای آتش‌نشان آموزش‌های به‌روز را در خارج قم و در حوزه صنایع و مشاغل دیده و نیروها در حوزه معنوی نیز دوره‌هایی را می‌گذرانند.

وی در پایان تأکید کرد: پیگیر رفع نیازهای مالی نیروهای آتش‌نشان نیز هستیم و امیدواریم بتوانیم مشکلات مالی سازمان را رفع کنیم و نیروها در شرایط مطلوبی در حوزه مسائل مالی قرار بگیرند.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.