کاهش ۳۰ درصدی حوادث در قم

معاون خدمات شهری شهرداری قم از کاهش ۳۰ درصدی حوادث در قم طی شش ماه نخست سال جاری خبر داد و گفت: ۲۰۰ میلیون تومان برای آموزش نیروهای آتش‌نشان اختصاص داده شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کاهش ۳۰ درصدی حوادث در قم
شناسه : 58681 | انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی اصفهانیان مقدم در بازدید سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم از یکی از ایستگاه‌های آتش‌نشانی، اظهار داشت: در انتخاب نیروها و مدیران ایستگاه‌های آتش‌نشانی مهارت، تجربه و علم در اولویت بوده و بهترین نیروها را در اختیارداریم.

وی با تأکید بر اخذ مجوز ایمنی برای اصناف و مشاغل به‌خصوص پاساژها و مراکز تجاری افزود: با تلاش شبانه‌روزی نیروهای آتش‌نشانی و نظارت مستمر، در ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۱ نسبت به ۶ ماه سال گذشته، ۳۰ درصد کاهش حوادث را داشته‌ایم.

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم ابراز کرد: با برنامه و تدابیری که در ایستگاه‌های آتش‌نشانی اندیشیده شده شاهد بهبود مستمر در حوادث هستیم و با نگاهی پیشگیرانه نه واکنشی در حوزه ایمنی ورود کرده‌ایم و بر اساس همین نگاه آموزش‌هایی نیز در سطح شهر اجراشده است.

وی گذراندن دوره‌های به‌روز در حوزه ایمنی را نیز مطرح کرد و گفت: نیروهای آتش‌نشانی دوره‌های آموزشی به‌روز را دیده و برای آموزش در سطح مدارس و برای شهروندان نیز برنامه‌های اجرا می‌شود.

اصفهانیان مقدم از اختصاص ۲۰۰ میلیون تومان برای آموزش نیروهای آتش‌نشان در سال ۱۴۰۱ خبر داد و یادآور شد: نیروهای آتش‌نشان آموزش‌های به‌روز را در خارج قم و در حوزه صنایع و مشاغل دیده و نیروها در حوزه معنوی نیز دوره‌هایی را می‌گذرانند.

وی در پایان تأکید کرد: پیگیر رفع نیازهای مالی نیروهای آتش‌نشان نیز هستیم و امیدواریم بتوانیم مشکلات مالی سازمان را رفع کنیم و نیروها در شرایط مطلوبی در حوزه مسائل مالی قرار بگیرند.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.