سارق را شناسایی کنید

پلیس آگاهی قم با انتشار تصویر یک سارق از شهروندان خواست، چنانچه از سوی این فرد مورد سرقت قرار گرفته‌اند برای شناسایی متهم و طرح شکایت به پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
سارق را شناسایی کنید
شناسه : 53615 | انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ میکائیل قهرمان‌پور با تشریح خبر فوق گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت به روش مسمومیت و بی‌هوشی از رانندگان خودروهای کامیون باری و طرح شکایت در پلیس آگاهی استان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: سارق در میدان ۷۲ تن پس از سوار بر خودروهای کامیون، ابتدا خود را دانشجو معرفی و با جلب اعتماد رانندگان در طول مسیر به بهانه خرید شارژ و یا آبمیوه از مجتمع های بین راهی، رمز کارت بانکی راننده را حفظ کرده و در ادامه با تعارف آبمیوه و یا نسکافه حاوی مواد بیهوشی پس از مسمومیت افراد، کارت بانکی‌شان را سرقت و وجوه قابل توجهی از آن برداشت می‌کرده است.

قهرمان‌پور تصریح کرد: در ادامه با توجه به حساسیت موضوع، کارآگاهان بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی برای دستگیری نام‌برده وارد عمل شده و متهم را با انجام اقدامات پلیسی شناسایی و دستگیر کردند.  

رئیس پلیس آگاهی استان قم از دستور قضائی مبنی بر انتشار تصویر بدون پوشش متهم خبر داد و از شهروندان خواست، چنانچه از سوی این فرد مورد سرقت قرار گرفته اند برای شناسایی متهم و طرح شکایت به پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.
نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.