تملک‌های پروژه تونل جمهوری اسلامی قم به‌زودی تمام می‌شود

مدیر منطقه دو شهرداری قم گفت: ۹۰ پلاک مسیر تونل جمهوری اسلامی در منطقه دو سال گذشته تملک شد و به‌زودی با تملک ۱۳ پلاک باقی‌مانده شاهد اتمام و بهره‌برداری از این پروژه مهم ترافیکی خواهیم بود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تملک‌های پروژه تونل جمهوری اسلامی قم به‌زودی تمام می‌شود
شناسه : 51029 | انتشار : ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، نخستین جلسه شورای معاونین منطقه دو شهرداری قم در سال جاری با حضور شهردار، معاونین و روئسای ادارات منطقه برگزار و طی آن مسائل و مشکلات مهم منطقه و مطالبات عمومی شهروندان بررسی و نسبت به بسترسازی ارائه خدمات مطلوب به شهروندان برنامه‌ریزی به عمل آمد.

مدیر منطقه دو شهرداری قم در این جلسه، سال ۱۴۰۰ را سال پرکار و پرفشاری برای شهرداری منطقه دانست و  ابراز کرد: سال گذشته ۳ پروژه مهم و ۱۲ پروژه محله محور در این منطقه به صورت رسمی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

رضا رحیمی با تأکید به برنامه‌ریزی دقیق و عملیاتی برای پیشبرد برنامه‌ها و بهره‌برداری از پروژه‌های جاری منطقه در سال جاری، افزود: در حوزه پشتیبانی و منابع انسانی با مساعدت‌های انجام‌شده توسط شهرداری مرکز دغدغه‌های همکاران مرتفع شده است.

وی با قدردانی از تمامی عوامل دخیل در تکمیل و بهره‌برداری از ساختمان شهرداری منطقه دو و حل یکی از چالش‌های قدیمی منطقه، عنوان کرد: مشکلات و مطالبات شهروندان در سامانه ۱۳۷ باید با دقت رصد و تا رسیدن به نتیجه مطلوب نهایی دنبال شود.

مدیر منطقه دو شهرداری قم با تأکید بر دقت نظر در انتخاب پیمانکاران پروژه‌های فنی و عمرانی تصریح کرد: پروژه‌های زیرگذر بلوار جمهوری اسلامی و زیرگذر بلوار شهدای روحانیت از پروژه‌ها و طرح‌های شاخص عمرانی این منطقه در سال جاری بوده که امید می‌رود در زمان‌بندی مشخص به بهره‌برداری برسد.

وی خاطرنشان کرد: ۹۰ پلاک مسیر تونل جمهوری اسلامی سال گذشته تملک شد و به‌زودی با تملک ۱۳ پلاک باقی‌مانده شاهد اتمام و بهره‌برداری از این پروژه مهم ترافیکی خواهیم بود.

به گفته رحیمی، در مسیر بلوار جمهوری حدود ۹۶ پلاک وجود داشت که تاکنون ۸۳ پلاک تملک و تخریب‌شده و مبلغ هزار و صد و پنجاه میلیارد ریال بابت تملک هزینه شده است.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.