تملک‌های پروژه تونل جمهوری اسلامی قم به‌زودی تمام می‌شود

مدیر منطقه دو شهرداری قم گفت: ۹۰ پلاک مسیر تونل جمهوری اسلامی در منطقه دو سال گذشته تملک شد و به‌زودی با تملک ۱۳ پلاک باقی‌مانده شاهد اتمام و بهره‌برداری از این پروژه مهم ترافیکی خواهیم بود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تملک‌های پروژه تونل جمهوری اسلامی قم به‌زودی تمام می‌شود
شناسه : 51029 | انتشار : ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، نخستین جلسه شورای معاونین منطقه دو شهرداری قم در سال جاری با حضور شهردار، معاونین و روئسای ادارات منطقه برگزار و طی آن مسائل و مشکلات مهم منطقه و مطالبات عمومی شهروندان بررسی و نسبت به بسترسازی ارائه خدمات مطلوب به شهروندان برنامه‌ریزی به عمل آمد.

مدیر منطقه دو شهرداری قم در این جلسه، سال ۱۴۰۰ را سال پرکار و پرفشاری برای شهرداری منطقه دانست و  ابراز کرد: سال گذشته ۳ پروژه مهم و ۱۲ پروژه محله محور در این منطقه به صورت رسمی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

رضا رحیمی با تأکید به برنامه‌ریزی دقیق و عملیاتی برای پیشبرد برنامه‌ها و بهره‌برداری از پروژه‌های جاری منطقه در سال جاری، افزود: در حوزه پشتیبانی و منابع انسانی با مساعدت‌های انجام‌شده توسط شهرداری مرکز دغدغه‌های همکاران مرتفع شده است.

وی با قدردانی از تمامی عوامل دخیل در تکمیل و بهره‌برداری از ساختمان شهرداری منطقه دو و حل یکی از چالش‌های قدیمی منطقه، عنوان کرد: مشکلات و مطالبات شهروندان در سامانه ۱۳۷ باید با دقت رصد و تا رسیدن به نتیجه مطلوب نهایی دنبال شود.

مدیر منطقه دو شهرداری قم با تأکید بر دقت نظر در انتخاب پیمانکاران پروژه‌های فنی و عمرانی تصریح کرد: پروژه‌های زیرگذر بلوار جمهوری اسلامی و زیرگذر بلوار شهدای روحانیت از پروژه‌ها و طرح‌های شاخص عمرانی این منطقه در سال جاری بوده که امید می‌رود در زمان‌بندی مشخص به بهره‌برداری برسد.

وی خاطرنشان کرد: ۹۰ پلاک مسیر تونل جمهوری اسلامی سال گذشته تملک شد و به‌زودی با تملک ۱۳ پلاک باقی‌مانده شاهد اتمام و بهره‌برداری از این پروژه مهم ترافیکی خواهیم بود.

به گفته رحیمی، در مسیر بلوار جمهوری حدود ۹۶ پلاک وجود داشت که تاکنون ۸۳ پلاک تملک و تخریب‌شده و مبلغ هزار و صد و پنجاه میلیارد ریال بابت تملک هزینه شده است.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.