بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از روند احداث بیمارستان نور

مهدی مصری رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با حضور در بیمارستان در حال احداث نور از روند ساخت و تجهیز این بیمارستان و بخش‌های مختلف آن بازدید کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از روند احداث بیمارستان نور
شناسه : 50956 | انتشار : ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر مهدی مصری با حضور در بیمارستان در حال احداث نور از روند ساخت و تجهیز این بیمارستان و بخش‌های مختلف آن بازدید کرد.

در این بازدید که حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهرستانی نماینده آیت‌الله العظمی سیستانی نیز حضور داشت، دکتر مصری از خدمات و تلاش‌های مجموعه خیرین سلامت قدردانی کرد.

وی در این بازدید گفت: نگاه مرجعیت شیعی به موضوع حوزه سلامت و فراهم کردن زیرساخت‌های بهداشت و درمان بسیار ارزشمند و مهم است که آیت‌الله سیستانی و نماینده ایشان در ایران حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهرستانی دارای چنین نگاه عمیقی هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: بیمارستان نور دارای استانداردهای کیفی مناسب و دارای شاخص های طرح انطباق با موازین شرع در ساختار و معماری بیمارستانی است و با این نوع خدمات هم پزشک و پرستار و هم بیمار و همراه بیمار از رفاه مناسب برخوردار خواهد بود.

وی با اشاره به جایگاه ویژه استان در زمینه حضور گردشگران بیان داشت: بیمارستان نور می‌تواند در راستای حوزه گردشگری سلامت نیز مؤثر بوده و خدمات‌رسانی به زائران و مسافران داشته باشد.

خاطرنشان می‌شود بیمارستان ۵۰۶ تخت‌خوابی «نور» تحت اشراف حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهرستانی نماینده آیت‌االله سیستانی در ایران در بلوار مرجعیت قم احداث شده و دارای تمامی بخش‌های تخصصی و فوق تخصصی است.

نوشته های مشابه
درب طلای اهدایی حرم حضرت معصومه(س) به حرم امام رضا(ع) رونمایی شد
دستور رئیس جمهور برای تعیین تکلیف مونوریل و فرودگاه قم
افتتاح مرکز عملیات بحران و پایگاه اورژانس قم
هتل «طلائیه» در قم به بهره‌برداری رسید
ساختمان مرکز خدمات سرمایه‌گذاری قم افتتاح شد
بازدید رئیس سازمان محیط زیست از تالاب حوض سلطان
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.