جامع‌ترین بانک اطلاعاتی شهرداری قم در خدمت مسافران نوروزی است

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی سامانه چندزبانه ۱۳۷، عنوان کرد: جامع ترین بانک اطلاع رسانی و راهنمای زائران شامل تمام خدمات و مراکز مورد نیاز زائر در نوروز سالجاری در سامانه ۱۳۷ عملیاتی شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جامع‌ترین بانک اطلاعاتی شهرداری قم در خدمت مسافران نوروزی است
شناسه : 49708 | انتشار : ۰۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی کلانترزاده بیان کرد: ستادهای هشت گانه در کنار کمیته یازده گانه شهرداری قم در نوروز سال جاری در تلاش هستند تا با ارائه تسهیلات و خدمات مطلوب خاطره خوبی را در بین مسافران و زائران ورودی به شهر قم رقم بزنند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم با اشاره به ضرورت پیوست رسانه‌ای در تمامی اقدامات و تصمیمات در سطح استانی، خاطرنشان کرد: اگر بعد رسانه‌ای و اطلاع رسانی در سطح استان تقویت شود، شهروندان و مسافران ورودی بهره بیشتری از خدمات ارائه شده خواهند برد.

وی با اشاره به فعالیت شبانه روزی سامانه چندزبانه ۱۳۷ شهرداری قم، عنوان کرد: جامع‌ترین بانک اطلاعاتی و راهنمای زائران در نوروز سالجاری در سامانه ۱۳۷ شهرداری قم عملیاتی شده است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قم با بیان اینکه ۳۹ درصد تماس‌های انجام شده با این سامانه در رابطه با راهنمای سفر است، گفت: اسکان با ۲۸ درصد، ۷ درصد مباحث فرهنگی و ۲۶ درصد نیز مربوط به سایر امورات جاری بوده است.

کلانترزاده ادامه داد: در کنار استفاده از روش‌های نوین اطلاع رسانی، نقشه‌ها و بروشورهایی نیز مانند سال‌های گذشته در اختیار مسافران ورودی به شهر قم قرار می‌گیرد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم بیان کرد: شهرداری قم از رسانه‌ها و کمیته‌های اطلاع‌رسانی استانی در  روشنگری برای تحقق اهداف شعار سال حمایت می‌کند.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.