جامع‌ترین بانک اطلاعاتی شهرداری قم در خدمت مسافران نوروزی است

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی سامانه چندزبانه ۱۳۷، عنوان کرد: جامع ترین بانک اطلاع رسانی و راهنمای زائران شامل تمام خدمات و مراکز مورد نیاز زائر در نوروز سالجاری در سامانه ۱۳۷ عملیاتی شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جامع‌ترین بانک اطلاعاتی شهرداری قم در خدمت مسافران نوروزی است
شناسه : 49708 | انتشار : ۰۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی کلانترزاده بیان کرد: ستادهای هشت گانه در کنار کمیته یازده گانه شهرداری قم در نوروز سال جاری در تلاش هستند تا با ارائه تسهیلات و خدمات مطلوب خاطره خوبی را در بین مسافران و زائران ورودی به شهر قم رقم بزنند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم با اشاره به ضرورت پیوست رسانه‌ای در تمامی اقدامات و تصمیمات در سطح استانی، خاطرنشان کرد: اگر بعد رسانه‌ای و اطلاع رسانی در سطح استان تقویت شود، شهروندان و مسافران ورودی بهره بیشتری از خدمات ارائه شده خواهند برد.

وی با اشاره به فعالیت شبانه روزی سامانه چندزبانه ۱۳۷ شهرداری قم، عنوان کرد: جامع‌ترین بانک اطلاعاتی و راهنمای زائران در نوروز سالجاری در سامانه ۱۳۷ شهرداری قم عملیاتی شده است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قم با بیان اینکه ۳۹ درصد تماس‌های انجام شده با این سامانه در رابطه با راهنمای سفر است، گفت: اسکان با ۲۸ درصد، ۷ درصد مباحث فرهنگی و ۲۶ درصد نیز مربوط به سایر امورات جاری بوده است.

کلانترزاده ادامه داد: در کنار استفاده از روش‌های نوین اطلاع رسانی، نقشه‌ها و بروشورهایی نیز مانند سال‌های گذشته در اختیار مسافران ورودی به شهر قم قرار می‌گیرد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم بیان کرد: شهرداری قم از رسانه‌ها و کمیته‌های اطلاع‌رسانی استانی در  روشنگری برای تحقق اهداف شعار سال حمایت می‌کند.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.