برگزاری رایگان تورهای قم‌گردی برای مددجویان کمیته امداد

تورهای قم‌گردی در نوروز امسال در قالب دو گروه برنامه‌ریزی شده که برای گروه اول شامل مددجویان بهزیستی، کمیته امداد و خانواده‌های افراد شاغل در غسال‌خانه‌ها و بهشت معصومه(س) رایگان است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برگزاری رایگان تورهای قم‌گردی برای مددجویان کمیته امداد
شناسه : 49508 | انتشار : ۰۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری قم برای میزبانی از مسافران نوروزی و معرفی جاذبه‌های این شهر به شهروندان و مسافران تورهای متنوع قم گردی رل طرح ریزی و در ایام نوروز به اجرا رسانده است.

تورهای قم‌گردی برای نوروز ۱۴۰۱ برای دو گروه برنامه ریزی شده که گروه اول شامل مددجویان بهزیستی، کمیته امداد و خانواده های شاغلین در غسال خانه ها و بهشت معصومه(س) هستند که این تورها به صورت رایگان و تفریحی با بازدید از مراکزی مانند خانه ملاصدرای کهک، بوستان علوی، باغ پرندگان و… صورت می گیرد.

گروه دومی که از تورهای این سازمان استفاده می کنند مسافران نوروزی و همشهریان قمی هستند که می توانند با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی که سازمان فرهنگی شهرداری از آنان حمایت کرده، تور مورد علاقه خود را انتخاب و در آن شرکت کنند.

این سازمان برای حمایت از دو شرکت بخش خصوصی که در این موضوع فعالیت می کنند بنرهای اطلاع رسانی در سطح شهر و همچنین پوسترهای اطلاع رسانی را در مراکز تفریحی و گردشگری نصب کرده تا علاقه مندان بتوانند با مراجعه به این دو، تور خود را انتخاب کرده و لحظات خوبی را برای خود و خانواده هایشان فراهم کنند.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.