برگزاری رایگان تورهای قم‌گردی برای مددجویان کمیته امداد

تورهای قم‌گردی در نوروز امسال در قالب دو گروه برنامه‌ریزی شده که برای گروه اول شامل مددجویان بهزیستی، کمیته امداد و خانواده‌های افراد شاغل در غسال‌خانه‌ها و بهشت معصومه(س) رایگان است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برگزاری رایگان تورهای قم‌گردی برای مددجویان کمیته امداد
شناسه : 49508 | انتشار : ۰۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری قم برای میزبانی از مسافران نوروزی و معرفی جاذبه‌های این شهر به شهروندان و مسافران تورهای متنوع قم گردی رل طرح ریزی و در ایام نوروز به اجرا رسانده است.

تورهای قم‌گردی برای نوروز ۱۴۰۱ برای دو گروه برنامه ریزی شده که گروه اول شامل مددجویان بهزیستی، کمیته امداد و خانواده های شاغلین در غسال خانه ها و بهشت معصومه(س) هستند که این تورها به صورت رایگان و تفریحی با بازدید از مراکزی مانند خانه ملاصدرای کهک، بوستان علوی، باغ پرندگان و… صورت می گیرد.

گروه دومی که از تورهای این سازمان استفاده می کنند مسافران نوروزی و همشهریان قمی هستند که می توانند با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی که سازمان فرهنگی شهرداری از آنان حمایت کرده، تور مورد علاقه خود را انتخاب و در آن شرکت کنند.

این سازمان برای حمایت از دو شرکت بخش خصوصی که در این موضوع فعالیت می کنند بنرهای اطلاع رسانی در سطح شهر و همچنین پوسترهای اطلاع رسانی را در مراکز تفریحی و گردشگری نصب کرده تا علاقه مندان بتوانند با مراجعه به این دو، تور خود را انتخاب کرده و لحظات خوبی را برای خود و خانواده هایشان فراهم کنند.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.