کلاهبردار میلیاردی در قم دستگیر شد

فرمانده انتظامی قم از شناسایی و دستگیری کلاهبردار ۲۰ میلیارد ریالی در قم خبر داد و گفت: متهم با تبلیغ در سایت دیوار در خصوص واردات عمده تلفن همراه از کشور همسایه و سودآوری مناسب این امر و انجام مانور متقلبانه، مال‌باختگان را مجاب به سرمایه گذاری کرده بود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کلاهبردار میلیاردی در قم دستگیر شد
شناسه : 44602 | انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سیدمحمود میرفیضی اظهار داشت: در پی وصول شکایاتی مبنی بر وقوع کلاهبرداری از طریق سایت دیوار، بلافاصله موضوع در دستور کار ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: متهم با تبلیغ در سایت دیوار درخصوص تجارت و واردات عمده تلفن همراه از کشور همسایه و سودآوری مناسب این امر و انجام مانور متقلبانه، مال‌باختگان را مجاب به سرمایه گذاری کرده و موفق به دریافت ۲۰ میلیارد ریال از شاکیان می‌شود و پس از آن تماس‌های تلفنی متهم قطع می‌شود.

فرمانده انتظامی استان قم ادامه داد: تیمی از کارآگاهان پلیس اگاهی استان با توسعه اقدامات و به‌کار گیری شگردهای پلیسی، هویت واقعی متهم که اهل و ساکن یکی از استان های غربی کشور است را شناسایی کرده و با اشراف اطلاعاتی، مخفیگاه وی را در یک ویلای لوکس در یکی از استان‌های شمالی به دست آوردند.

وی تصریح کرد: پس از صدور نیابت قضایی و هماهنگی‌های لازم، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم به مخفیگاه وی اعزام شدند و متهم متواری را در یک عملیات غافلگیرانه جلب کرده و به پلیس آگاهی قم انتقال دادند.

سردار میرفیضی خاطر نشان کرد: متهم در تحقیقات انجام گرفته، به‌صراحت به بزه انتسابی اعتراف کرده و به همراه پرونده تشکیل شده به مرجع قضایی معرفی و با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی استان قم به شهروندان توصیه کرد: آشنایی با افراد ناشناس در بستر فضای مجازی خصوصا(سایت‌های دیوار و شیپور و… به منظور خرید و فروش) و پیرو آن اعتماد بی مورد افراد و انجام معاملات با مبالغ بالا بدون احراز هویت طرفین، منجر به سوء استفاده متهمان و نهایتاً منجر به وقوع جرم کلاهبرداری می‌شود.

نوشته های مشابه
گیشه ۲۱ میلیاردی سینماهای قم در سال ۱۴۰۲
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
اجرای ۲۱۹ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۶ قم
بررسی راهکارهای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه برق در قم
ضرورت تقویت آموزش پسماند در مدارس و مساجد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.