کلاهبردار میلیاردی در قم دستگیر شد

فرمانده انتظامی قم از شناسایی و دستگیری کلاهبردار ۲۰ میلیارد ریالی در قم خبر داد و گفت: متهم با تبلیغ در سایت دیوار در خصوص واردات عمده تلفن همراه از کشور همسایه و سودآوری مناسب این امر و انجام مانور متقلبانه، مال‌باختگان را مجاب به سرمایه گذاری کرده بود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کلاهبردار میلیاردی در قم دستگیر شد
شناسه : 44602 | انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سیدمحمود میرفیضی اظهار داشت: در پی وصول شکایاتی مبنی بر وقوع کلاهبرداری از طریق سایت دیوار، بلافاصله موضوع در دستور کار ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: متهم با تبلیغ در سایت دیوار درخصوص تجارت و واردات عمده تلفن همراه از کشور همسایه و سودآوری مناسب این امر و انجام مانور متقلبانه، مال‌باختگان را مجاب به سرمایه گذاری کرده و موفق به دریافت ۲۰ میلیارد ریال از شاکیان می‌شود و پس از آن تماس‌های تلفنی متهم قطع می‌شود.

فرمانده انتظامی استان قم ادامه داد: تیمی از کارآگاهان پلیس اگاهی استان با توسعه اقدامات و به‌کار گیری شگردهای پلیسی، هویت واقعی متهم که اهل و ساکن یکی از استان های غربی کشور است را شناسایی کرده و با اشراف اطلاعاتی، مخفیگاه وی را در یک ویلای لوکس در یکی از استان‌های شمالی به دست آوردند.

وی تصریح کرد: پس از صدور نیابت قضایی و هماهنگی‌های لازم، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم به مخفیگاه وی اعزام شدند و متهم متواری را در یک عملیات غافلگیرانه جلب کرده و به پلیس آگاهی قم انتقال دادند.

سردار میرفیضی خاطر نشان کرد: متهم در تحقیقات انجام گرفته، به‌صراحت به بزه انتسابی اعتراف کرده و به همراه پرونده تشکیل شده به مرجع قضایی معرفی و با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی استان قم به شهروندان توصیه کرد: آشنایی با افراد ناشناس در بستر فضای مجازی خصوصا(سایت‌های دیوار و شیپور و… به منظور خرید و فروش) و پیرو آن اعتماد بی مورد افراد و انجام معاملات با مبالغ بالا بدون احراز هویت طرفین، منجر به سوء استفاده متهمان و نهایتاً منجر به وقوع جرم کلاهبرداری می‌شود.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.