«ندای ملکوت» در قم می‌پیچد

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم گفت: امیدواریم مردم با پیوستن به پویش «ندای ملکوت» و اذان گفتن در فضای محله‌ها و خیابان‌های شهر در ترویج اقامه نماز وقت مؤثر باشند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
«ندای ملکوت» در قم می‌پیچد
شناسه : 43230 | انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، ابوالقاسم مقیمی در حاشیه آغاز به‌کار نخستین پویش و مسابقه «ندای ملکوت» که همزمان با «روز قم» در بوستان حضرت نجمه (س) برگزار شد، اظهار کرد: سازمان فرهنگی شهرداری قم بیش از یک سال است که برای ترویج شعائر دینی و ترویج مباحث امر به معروف و نهی از منکر و حجاب و عفاف، پویش مردمی اذان را در دستور کار قرار داده است.

وی ادامه داد: این پویش در یکسال گذشته با محوریت ارگان‌های دولتی و ادارات برگزار شد و جریان خوبی برای اذان گفتن توسط کارکنان و ترویج فرهنگ نماز شکل گرفت.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم با تأکید بر اینکه با جشنواره قرآنی ندای ملکوت به دنبال گسترش این پویش در سطح شهر و کشور هستیم، ابراز کرد: امیدواریم مردم با پیوستن به این پویش در هنگام اذان ظهر و مغرب با گفتن اذان در محلات، کوچه‌ها و خیابان‌ها بتوانند فضای پر شور معنوی را در راستای ترویج اقامه نماز وقت ایجاد کنند.

مقیمی خاطرنشان کرد: برای موفقیت در انجام این پویش و فراگیر شدن آن، برگزاری مسابقه نیز در دستور کار قرار گرفت که همه علاقه‌مندان از سراسر کشور می‌توانند از اذان گفتن خود در کوچه‌ها و محلات تصویر گرفته و آن را به سایت سازمان فرهنگی هنری و ورزشی شهرداری قم به آدرس www.FV_QOM.IR ارسال کنند تا هم در مسابقه شرکت کنند و هم در امر اشاعه نماز قدمی برداشته باشند.

نوشته های مشابه
شهربازی سرزمین شادی در قم افتتاح شد
سرانه ورزشی شهر قم مطلوب نیست/ تلاش شهرداری برای توسعه سالن‌های فوتسال
۳۶ زمین روباز ورزشی در قم احداث می‌شود
هزینه ۷۰ میلیارد ریالی احداث مجموعه ورزشی بوستان خضر نبی(ع)
ضرورت تداوم ساخت زمین‌های روباز ورزشی در قم
مجموعه ورزشی بوستان خضر نبی(ع) افتتاح شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.