واکسیناسیون اصناف قم الزامی شد

رئیس اتاق اصناف قم گفت: با توجه به مصوبات استانی، تمامی متصدیان واحدهای صنفی باید نسبت به اخذ کارت واکسیناسیون اقدام کرده و تصویر آن را در محل واحد صنفی نصب کنند به طوری‌که در معرض دید عموم مردم قرار گیرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
واکسیناسیون اصناف قم الزامی شد
شناسه : 43167 | انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف قم، حمید خرمی با اشاره به همراهی صنوف در ایام کرونا و اقدامات اتاق اصناف قم، گفت: در این زمینه دانشگاه علوم پرشکی، مرکز بهداشت و دستگاه‌های مرتبط برای واکسیناسیون همکاری خوبی با اتاق اصناف داشتند.

وی ادامه داد: در مرحله اول اولویت، صنوف گروه یک مشاغل بودند که برخی از آنان از جمله نانوایان، آموزشگاه‌های راندگی، سوپرمارکت‌ها و … واکسن خود را دریافت کردند، ضمن اینکه واکسیناسیون برخی از کسبه مراکز تجاری و پاساژها نیز در همان مرحله اول انجام شد و این روند همچنان ادامه دارد.

رئیس اتاق اصناف قم از راه اندازی دو مرکز تزریق واکسیناسیون جهت سهولت تزریق واکسن کسبه و صنوف خبرداد و افزود: مرکز واکسیناسیون سیار اورژانس قم در چهارراه بازار مقابل مسجد امام حسن عسگری(ع) و مرکز سیار واکسیناسیون هلال احمر قم به نشانی نیروگاه، خیابان شهید زنگارکی- روبه‌روی مسجد امام حسین(ع) از ساعت ۱۵ تا ۲۱ آماده خدمت رسانی برای صنوف و سایر شهروندان است.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.