واکسیناسیون اصناف قم الزامی شد

رئیس اتاق اصناف قم گفت: با توجه به مصوبات استانی، تمامی متصدیان واحدهای صنفی باید نسبت به اخذ کارت واکسیناسیون اقدام کرده و تصویر آن را در محل واحد صنفی نصب کنند به طوری‌که در معرض دید عموم مردم قرار گیرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
واکسیناسیون اصناف قم الزامی شد
شناسه : 43167 | انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف قم، حمید خرمی با اشاره به همراهی صنوف در ایام کرونا و اقدامات اتاق اصناف قم، گفت: در این زمینه دانشگاه علوم پرشکی، مرکز بهداشت و دستگاه‌های مرتبط برای واکسیناسیون همکاری خوبی با اتاق اصناف داشتند.

وی ادامه داد: در مرحله اول اولویت، صنوف گروه یک مشاغل بودند که برخی از آنان از جمله نانوایان، آموزشگاه‌های راندگی، سوپرمارکت‌ها و … واکسن خود را دریافت کردند، ضمن اینکه واکسیناسیون برخی از کسبه مراکز تجاری و پاساژها نیز در همان مرحله اول انجام شد و این روند همچنان ادامه دارد.

رئیس اتاق اصناف قم از راه اندازی دو مرکز تزریق واکسیناسیون جهت سهولت تزریق واکسن کسبه و صنوف خبرداد و افزود: مرکز واکسیناسیون سیار اورژانس قم در چهارراه بازار مقابل مسجد امام حسن عسگری(ع) و مرکز سیار واکسیناسیون هلال احمر قم به نشانی نیروگاه، خیابان شهید زنگارکی- روبه‌روی مسجد امام حسین(ع) از ساعت ۱۵ تا ۲۱ آماده خدمت رسانی برای صنوف و سایر شهروندان است.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.