تداوم تعطیلی مدارس تبعات دارد/ بعضی خانواده‌ها مخالف واکسیناسیون دانش‌آموزان هستند

مدیرکل آموزش و پرورش قم با تأکید بر اینکه ادامه تعطیلی مدارس تبعات زیادی به همراه دارد که طی چند سال آینده دامن آموزش‌وپرورش را خواهد گرفت، گفت: برخی از والدین دانش‌آموزان نگاه بسیار منفی به مسئله واکسیناسیون دارند و اجازه دریافت واکسن به فرزندان خود را نمی‌دهند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تداوم تعطیلی مدارس تبعات دارد/ بعضی خانواده‌ها مخالف واکسیناسیون دانش‌آموزان هستند
شناسه : 43061 | انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از مهر قم، حمیدرضا شیخ‌الاسلام صبح چهارشنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران که در محل استانداری قم برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از روند واکسینه شدن دانش آموزان قمی عنوان کرد: از مجموع ۱۰۰ هزار دانش‌آموز مشمول دریافت واکسن در قم ۶۰ هزار دانش‌آموز واکسینه شدند و رصد دریافت واکسن توسط دانش آموزان نیز به مدیران مدارس واگذار شده است.

وی گفت: برخی از والدین دانش آموزان نگاه بسیار منفی به مسئله واکسیناسیون دارند و اجازه دریافت واکسن به فرزندان خود را نمی‌دهند. برای رغبت والدین به واکسیناسیون و تغییر فضای فکری برخی از شهروندان باید دستگاه‌های استانی، اقدام به روشنگری و اطلاع رسانی کنند.

شیخ‌الاسلام افزود: آموزش و پرورش برای فرهنگ‌سازی و ایجاد رغبت در والدین از تمام ظرفیت‌های موجود بهره گرفته است اما تناقض عدم اجبار در واکسیناسیون دانش‌آموزان در کنار الزام واکسینه شدن این افراد جهت بازگشایی مدارس، آموزش و پرورش را مستأصل و درمانده کرده است..

وی با اشاره به مشکلات آموزش و پرورش تصریح کرد: آموزش و پرورش قم هم اکنون با کسری ۳ هزار و ۳۰۰ معلم رو به‌روست اما با ایجاد برخی راهکارها، اجازه تعطیلی هیچ کلاسی داده نشده است.

مدیرکل آموزش و پرورش قم با بیان اینکه ادامه تعطیلی مدارس تبعات زیادی به همراه دارد که طی چند سال آینده دامن آموزش و پرورش را خواهد گرفت، گفت: در حالی که مدارس استان قم از سال گذشته به صورت کامل تعطیل است، در بسیاری از شهرهای دیگر روند بازگشایی‌ها آغاز شده است.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.