تداوم تعطیلی مدارس تبعات دارد/ بعضی خانواده‌ها مخالف واکسیناسیون دانش‌آموزان هستند

مدیرکل آموزش و پرورش قم با تأکید بر اینکه ادامه تعطیلی مدارس تبعات زیادی به همراه دارد که طی چند سال آینده دامن آموزش‌وپرورش را خواهد گرفت، گفت: برخی از والدین دانش‌آموزان نگاه بسیار منفی به مسئله واکسیناسیون دارند و اجازه دریافت واکسن به فرزندان خود را نمی‌دهند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تداوم تعطیلی مدارس تبعات دارد/ بعضی خانواده‌ها مخالف واکسیناسیون دانش‌آموزان هستند
شناسه : 43061 | انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از مهر قم، حمیدرضا شیخ‌الاسلام صبح چهارشنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران که در محل استانداری قم برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از روند واکسینه شدن دانش آموزان قمی عنوان کرد: از مجموع ۱۰۰ هزار دانش‌آموز مشمول دریافت واکسن در قم ۶۰ هزار دانش‌آموز واکسینه شدند و رصد دریافت واکسن توسط دانش آموزان نیز به مدیران مدارس واگذار شده است.

وی گفت: برخی از والدین دانش آموزان نگاه بسیار منفی به مسئله واکسیناسیون دارند و اجازه دریافت واکسن به فرزندان خود را نمی‌دهند. برای رغبت والدین به واکسیناسیون و تغییر فضای فکری برخی از شهروندان باید دستگاه‌های استانی، اقدام به روشنگری و اطلاع رسانی کنند.

شیخ‌الاسلام افزود: آموزش و پرورش برای فرهنگ‌سازی و ایجاد رغبت در والدین از تمام ظرفیت‌های موجود بهره گرفته است اما تناقض عدم اجبار در واکسیناسیون دانش‌آموزان در کنار الزام واکسینه شدن این افراد جهت بازگشایی مدارس، آموزش و پرورش را مستأصل و درمانده کرده است..

وی با اشاره به مشکلات آموزش و پرورش تصریح کرد: آموزش و پرورش قم هم اکنون با کسری ۳ هزار و ۳۰۰ معلم رو به‌روست اما با ایجاد برخی راهکارها، اجازه تعطیلی هیچ کلاسی داده نشده است.

مدیرکل آموزش و پرورش قم با بیان اینکه ادامه تعطیلی مدارس تبعات زیادی به همراه دارد که طی چند سال آینده دامن آموزش و پرورش را خواهد گرفت، گفت: در حالی که مدارس استان قم از سال گذشته به صورت کامل تعطیل است، در بسیاری از شهرهای دیگر روند بازگشایی‌ها آغاز شده است.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.