اجرای سرودهای خیابانی همزمان با هفته ملی کودک در قم

همزمان با هفته ملی کودک و به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم، سرودهای خیابانی در سطح شهر قم اجرا می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اجرای سرودهای خیابانی همزمان با هفته ملی کودک در قم
شناسه : 42126 | انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم، سید امیر طباطبایی با اشاره به برنامه‌های هفته ملی کودک در استان قم، گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم در هفته ملی کودک تلاش می‌کند با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در سطح شهر و استان، نگاه‌ها را به سمت مسائل کودک و نوجوان معطوف کند.

وی از اجرای سرودهای خیابانی همزمان با هفته ملی کودک در قم خبر داد و گفت: این ویژه‌برنامه به مدت دو روز به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم و مشارکت سازمان بسیج هنرمندان استان در سطح میدان‌ها، بوستان ها و خیابان‌های پرتردد و مرکزی شهر قم برگزار می‌شود.

دبیر هفته ملی کودک قم افزود: این سرودها با مضامین معنوی و دینی، ترویج حس میهن پرستی و توجه به شادی و نشاط کودکان در سطح شهر اجرا می‌شود.

طباطبایی افزود: اجرای سرودهای خیابانی از عصر یکشنبه در جوار مزار شهدای گمنام کوه خضر نبی(ع) آغاز شد و با استقبال خوب شهروندان در میدان مفید، میدان شهید دستغیب، مقابل ورزشگاه حیدریان و میدان شهدا نیز دنبال شد.

دبیر هفته ملی کودک قم تصریح کرد: اجرای سرودهای خیابانی در روز دوشنبه نیز علاوه بر اجرا در میادین مهم شهرستان کهک، در خیابان شهید محلاتی، میدان جهاد، خیابان فرهنگیان، خیابان آزادگان و میدان امام خمینی(ره) قم نیز برگزار شد.

خاطرنشان می‌شود برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم همزمان با هفته ملی کودک از ۱۶ تا ۲۲ مهرماه با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» در سطح شهر قم، روستاهای استان، مراکز کانون و فضای مجازی برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه
جشن بزرگ محفل در قم برگزار شد
برپایی نمایشگاه عکس «بی‌چگونگی» در قم
سرای ملاحسین و میدان کهنه قم ساماندهی می‌شود
فروشگاه همشهری ۷ در پردیسان قم احداث می‌شود
سفر رئیس جمهور به قم با ۸۷ مصوبه همراه بود
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل متروی قم/ اراضی واگذار شده به مؤسسات علمی و فرهنگی تعیین تکلیف شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.