قم میزبان جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان می‌شود

رئیس اداره سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از اکران رایگان فیلم‌های سی‌وچهارمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان در قم خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
قم میزبان جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان می‌شود
شناسه : 41678 | انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، محمد کاظم رضوانی پیش از ظهر امروز در نشست خبری سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوان که در سالن جلسات شهید سید مرتضی آوینی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد، اظهار کرد: سی‌وچهارمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان همزمان با اصفهان در تعدادی از استان‌های سراسر کشور از جمله قم برگزار می‌شود.

وی از اکران ۱۰ فیلم بخش مسابقه جشنواره فیلم کودک و نوجوان در سینما ونوس قم خبر داد و گفت: فیلم‌های این جشنواره همزمان به هفته ملی کودک از روز جمعه ۱۶ مهر تا روز سه‌شنبه ۲۰ مهر در دو سانس ۱۴ و ۱۶ روی پرده می‌رود.

رئیس اداره سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم افزود: تماشای فیلم‌های این جشنواره برای کودکان و نوجوانان استان رایگان است و با هماهنگی انجام‌شده با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و ارگان‌هایی مانند کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی، بخشی از ظرفیت سالن سینما به این عزیزان اختصاص خواهد یافت.

رضوانی همچنین از برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره فیلم کودک و نوجوان در روز چهارشنبه ۲۱ آبان خبر داد و گفت: در این مراسم، فیلم برتر جشنواره از نگاه داوران کودک و نوجوان قم معرفی و از نویسندگان و فعالان حوزه کودک و نوجوان تجلیل می‌شود.

وی به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری در روزهای برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان در قم اشاره کرد و گفت: ان‌شاءالله در ماه‌های آینده با افزایش ضریب واکسیناسیون، شرایط بهتری را برای برگزاری جشنواره‌های سینمایی داشته باشیم.

رئیس اداره سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله تا پایان سال، جشنواره‌های فیلم کوتاه تهران، سینما حقیقت، فیلم فجر و نماز و نیایش در استان قم برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه
جشن بزرگ محفل در قم برگزار شد
برپایی نمایشگاه عکس «بی‌چگونگی» در قم
سرای ملاحسین و میدان کهنه قم ساماندهی می‌شود
فروشگاه همشهری ۷ در پردیسان قم احداث می‌شود
سفر رئیس جمهور به قم با ۸۷ مصوبه همراه بود
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل متروی قم/ اراضی واگذار شده به مؤسسات علمی و فرهنگی تعیین تکلیف شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.