سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم معرفی شد

شهردار قم در حکمی مسعود طبیبی عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر را به عنوان سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم منصوب کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم معرفی شد
شناسه : 40248 | انتشار : ۰۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد در حکمی مسعود طبیبی را به عنوان سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم منصوب کرد.

دکتر مسعود طبیبی سوابق آکادمیک و اجرایی در حوزه مهندسی حمل و نقل و ITS در ایران و هلند دارد و عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر است.

وی در دوره‌ای ریاست مرکز مدیریت راه‌های کشور را برعهده داشته و یک دوره هم مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری و مجری پیاده سازی طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی در شهرهای کشور بوده است. 

متن حکم انتصاب مسعود طبیبی به سمت سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم به شرح زیر است:

نظر به مراتب تعهد و تجارب اجرایی، جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک» شهرداری قم منصوب می‌شوید؛ آسیب‌شناسی و وضعیت ترافیکی شهر و متعاقب آن ایجاد شرایط و زمینه‌های لازم برای عبور و مرور روان شهری از طریق ارتقاء عملکرد شبکه تسهیلات حمل و نقب عمومی، مدیریت عرضه و تقاضای سفر، مدیریت به هنگام ترافیک با بهره‌گیری از فناوری‌های روز، طراحی و اصلاح هندسی معابر شهری، ارتقاء فرهنگ شهروندی، تحول در حمل و نقل مسافر و بار با افزایش کارآمدی سازمان‌های وابسته مرتبط، ضمن هماهنگی و هم‌سویی با سایر حوزه‌های شهرداری در چارچوب سند چشم‌‎انداز قم ۱۴۱۴ و برنامه راهبردی قم ۱۴۰۴ مورد تأکید و انتظار است.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در کنف عنایات حضرت ولی‌عصر(اروحناله‌الفدا) در مسیر تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی به رهبری مقام معظم رهبری(مدظله‌العلی)و خدمت به زائران و مجاوران بارگاه کریمه اهل بیت(سلام‌‎الله‌علیها) گام‌های موثری برداشته شود.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.