کمربند سبز قم تکمیل شود

استاندار قم بر ضرورت تکمیل کمربند سبز قم تأکید کرد و گفت: اقدامات خوبی پیرامون پروژه‌ پارک هزار هکتاری اتفاق افتاده و مدیریت استان آمادگی دارد در سایر مناطق شهر نیز اراضی دولتی را برای توسعه فضای سبز در اختیار مدیریت شهری قرار دهد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کمربند سبز قم تکمیل شود
شناسه : 39629 | انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، بهرام سرمست در حاشیه افتتاح پروژه‌های شهرداری قم، اظهار داشت: خوشبختانه توسعه فضای سبز یکی از برنامه‌های اولویت‌دار شهرداری طی سال‌های اخیر بوده است.

وی تصریح کرد: باید در آبیاری فضای سبز، تفکیک میان آب شرب و پساب مورد توجه باشد و استفاده بهینه از پساب تخصیص‌یافته برای فضای سبز در شهر ضرورت دارد.

استاندار قم افزود: در خصوص برنامه‌های فرهنگی و ورزشی قم یک توسعه متوازن موردنیاز است تا در مناطق کم برخوردار نیز این فضاها را توسعه دهیم و تأکید بر این است که در برنامه‌های شورای شهر جدید و مدیریت شهری در توسعه زیرساخت‌های لازم این اولویت مدنظر باشد.

وی با تأکید بر اینکه باید کمربند سبز قم تکمیل شود، تصریح کرد:اقدامات خوبی پیرامون پارک هزار هکتاری اتفاق افتاده و مدیریت استان آمادگی دارد در سایر مناطق شهر این اراضی دولتی را برای توسعه فضای سبز در اختیار مدیریت شهری بگذارد.

سرمست خاطرنشان کرد: اولویت دیگر در مدیریت شهری و استان، پیگیری بهره‌برداری از فاز نخست خط یک متروی شهری قم است که در تخصیص واگن اقداماتی انجام‌شده و امیدواریم در ظرف دو ماه آینده این پروژه را به بهره‌برداری رسانده و تقدیم مردم قم کنیم، چراکه مترو برای زائرین و مجاورین، پروژه‌ای بسیار مهم تلقی می‌شود.

استاندار قم گفت: در مورد مسائل دیگر در حوزه مدیریت شهری نیز توسط برنامه‌های تفصیلی شهرداری پیگیری‌هایی انجام می‌شود؛ مدیریت استان نیز حامی اجرای تمامی پروژه‌ها و طرح‌های مدیریت شهری قم است.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.