کمربند سبز قم تکمیل شود

استاندار قم بر ضرورت تکمیل کمربند سبز قم تأکید کرد و گفت: اقدامات خوبی پیرامون پروژه‌ پارک هزار هکتاری اتفاق افتاده و مدیریت استان آمادگی دارد در سایر مناطق شهر نیز اراضی دولتی را برای توسعه فضای سبز در اختیار مدیریت شهری قرار دهد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کمربند سبز قم تکمیل شود
شناسه : 39629 | انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، بهرام سرمست در حاشیه افتتاح پروژه‌های شهرداری قم، اظهار داشت: خوشبختانه توسعه فضای سبز یکی از برنامه‌های اولویت‌دار شهرداری طی سال‌های اخیر بوده است.

وی تصریح کرد: باید در آبیاری فضای سبز، تفکیک میان آب شرب و پساب مورد توجه باشد و استفاده بهینه از پساب تخصیص‌یافته برای فضای سبز در شهر ضرورت دارد.

استاندار قم افزود: در خصوص برنامه‌های فرهنگی و ورزشی قم یک توسعه متوازن موردنیاز است تا در مناطق کم برخوردار نیز این فضاها را توسعه دهیم و تأکید بر این است که در برنامه‌های شورای شهر جدید و مدیریت شهری در توسعه زیرساخت‌های لازم این اولویت مدنظر باشد.

وی با تأکید بر اینکه باید کمربند سبز قم تکمیل شود، تصریح کرد:اقدامات خوبی پیرامون پارک هزار هکتاری اتفاق افتاده و مدیریت استان آمادگی دارد در سایر مناطق شهر این اراضی دولتی را برای توسعه فضای سبز در اختیار مدیریت شهری بگذارد.

سرمست خاطرنشان کرد: اولویت دیگر در مدیریت شهری و استان، پیگیری بهره‌برداری از فاز نخست خط یک متروی شهری قم است که در تخصیص واگن اقداماتی انجام‌شده و امیدواریم در ظرف دو ماه آینده این پروژه را به بهره‌برداری رسانده و تقدیم مردم قم کنیم، چراکه مترو برای زائرین و مجاورین، پروژه‌ای بسیار مهم تلقی می‌شود.

استاندار قم گفت: در مورد مسائل دیگر در حوزه مدیریت شهری نیز توسط برنامه‌های تفصیلی شهرداری پیگیری‌هایی انجام می‌شود؛ مدیریت استان نیز حامی اجرای تمامی پروژه‌ها و طرح‌های مدیریت شهری قم است.

نوشته های مشابه
۵ المان بزرگ در ورودی‌های شهر قم نصب می‌شود
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.