برگزاری بیست جلسه کارشناسی برای انتخاب شهردار قم

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم از برگزاری بیست جلسه پیش از آغاز رسمی شورای اسلامی شهر قم برای انتخاب شهردار خبر داد و گفت: سقائیان‌نژاد با کسب ۱۱ رأی موافق از مجموع ۱۳ رأی اعضای شورای ششم به عنوان شهردار قم برگزیده شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برگزاری بیست جلسه کارشناسی برای انتخاب شهردار قم
شناسه : 39558 | انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محسن محرری با اشاره به فرایند انتخاب شهردار توسط شورای اسلامی شهر قم، اظهارکرد: بلافاصله پس از انتخاب اعضای شورای ششم، بیست جلسه پیش از آغاز رسمی شورای اسلامی شهر قم برای انتخاب شهردار برگزار شد.

وی افزود: تدوین شاخص شهردارهای پیشنهادی از مهم ترین اقداماتی بود که در این جلسات به آن توجه شد و همچنین به موازات آن ارزیابی شاخص های شهردار مستقر با شاخص های ۲۰گانه صورت گرفت.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم اضافه کرد: شهردار مستقر با شاخص‌هایی که تدوین شده بود مورد ارزیابی عملکرد توسط اعضای شورای پنجم وششم قرار گرفت.

وی ادامه داد: جمع‌آوری رزومه‌های پیشنهادی از دیگر اقداماتی بود که در طی این جلسات انجام شد و ۲۱ رزومه جمع آوری شد و با طرح پیشنهادات توسط کمیته هفت نفره در نهایت گزینه های پیشنهادی به هشت نفر رسید و پس از آن شماری از نفرات انصراف و یا به دلایلی حذف شدند.

محرری با اشاره به شمار گزینه‌های نهایی برای ارزیابی شاخص‌ها اشاره کرد: پنج نفر از گزینه‌های پیشنهادی کاهش پیدا کرد و در این راستا کمیته پنج نفره برای مصاحبه با گزینه‌های نهایی تشکیل شد و به موازات آن با شهردار مستقر نیز سه جلسه برگزار شد که یک گزینه توسط کمیته پنج نفره و دو جلسه توسط ۱۳ نفر منتخب شورا در طول ۱۰ ساعت مذاکره و مصاحبه انجام شد.

وی افزود: شهردار مستقر در طول سه جلسه برنامه‌های خود را اعلام و دیدگاه‌ها، دغدغه‌ها و مطالبات اعضای شورای ششم هم به وی منتقل شد و در نهایت با مقایسه گزینه‌های مختلف و ارزیابی عملکرد دکتر سقائیان‌نژاد و اخذ نظر از صاحب نظران شهر مقدس قم در جلسه رسمی امروز شورای اسلامی شهر قم با اخذ نظر از اعضای شورای ششم ایشان با ۱۱ رأی موافق و دو رأی مخالف به عنوان شهردار قم انتخاب شد.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.