برگزاری بیست جلسه کارشناسی برای انتخاب شهردار قم

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم از برگزاری بیست جلسه پیش از آغاز رسمی شورای اسلامی شهر قم برای انتخاب شهردار خبر داد و گفت: سقائیان‌نژاد با کسب ۱۱ رأی موافق از مجموع ۱۳ رأی اعضای شورای ششم به عنوان شهردار قم برگزیده شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برگزاری بیست جلسه کارشناسی برای انتخاب شهردار قم
شناسه : 39558 | انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محسن محرری با اشاره به فرایند انتخاب شهردار توسط شورای اسلامی شهر قم، اظهارکرد: بلافاصله پس از انتخاب اعضای شورای ششم، بیست جلسه پیش از آغاز رسمی شورای اسلامی شهر قم برای انتخاب شهردار برگزار شد.

وی افزود: تدوین شاخص شهردارهای پیشنهادی از مهم ترین اقداماتی بود که در این جلسات به آن توجه شد و همچنین به موازات آن ارزیابی شاخص های شهردار مستقر با شاخص های ۲۰گانه صورت گرفت.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم اضافه کرد: شهردار مستقر با شاخص‌هایی که تدوین شده بود مورد ارزیابی عملکرد توسط اعضای شورای پنجم وششم قرار گرفت.

وی ادامه داد: جمع‌آوری رزومه‌های پیشنهادی از دیگر اقداماتی بود که در طی این جلسات انجام شد و ۲۱ رزومه جمع آوری شد و با طرح پیشنهادات توسط کمیته هفت نفره در نهایت گزینه های پیشنهادی به هشت نفر رسید و پس از آن شماری از نفرات انصراف و یا به دلایلی حذف شدند.

محرری با اشاره به شمار گزینه‌های نهایی برای ارزیابی شاخص‌ها اشاره کرد: پنج نفر از گزینه‌های پیشنهادی کاهش پیدا کرد و در این راستا کمیته پنج نفره برای مصاحبه با گزینه‌های نهایی تشکیل شد و به موازات آن با شهردار مستقر نیز سه جلسه برگزار شد که یک گزینه توسط کمیته پنج نفره و دو جلسه توسط ۱۳ نفر منتخب شورا در طول ۱۰ ساعت مذاکره و مصاحبه انجام شد.

وی افزود: شهردار مستقر در طول سه جلسه برنامه‌های خود را اعلام و دیدگاه‌ها، دغدغه‌ها و مطالبات اعضای شورای ششم هم به وی منتقل شد و در نهایت با مقایسه گزینه‌های مختلف و ارزیابی عملکرد دکتر سقائیان‌نژاد و اخذ نظر از صاحب نظران شهر مقدس قم در جلسه رسمی امروز شورای اسلامی شهر قم با اخذ نظر از اعضای شورای ششم ایشان با ۱۱ رأی موافق و دو رأی مخالف به عنوان شهردار قم انتخاب شد.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.