گزارش جامع عملکرد ۶ ساله شهرداری قم رونمایی شد

گزارش جامع عملکرد ۶ ساله شهرداری قم با عنوان «قم در مسیر تحول» رونمایی شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
گزارش جامع عملکرد ۶ ساله شهرداری قم رونمایی شد
شناسه : 39226 | انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، در آستانه عید سعید غدیر خم، گزارش جامع عملکرد ۶ ساله شهرداری قم با عنوان «قم در مسیر تحول» در جلسه امروز شورای مدیران و با حضور سیدمرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم رونمایی شد.

گزارش جامع عملکرد ۶ ساله شهرداری قم

مجموعه «قم در مسیر تحول» با محتوای گزارش عملکرد جامع ۶ ساله شهرداری قم، شامل تشریح و تبیین اقدامات، دستاوردها، راهبردها و تجربیات اجرایی مجموعه بزرگ شهرداری قم از خردادماه ۱۳۹۴ لغایت مردادماه ۱۴۰۰است که باهمت و تلاش مجموعه اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل در طول مدت ۵ ماه با همکاری سایر بخش‌های شهرداری قم، جمع‌بندی و به رشته تحریر درآمد.

تدوین این مجموعه باهدف مستندسازی و ایجاد زمینه استفاده از تجربیات، دستاورد‌ها و مجموعه اقدامات ماندگار و ارزشمندی که در شهر مقدس قم و در طول مدت مدیریت دکتر سیدمرتضی سقائیان‌نژاد در شهرداری قم و برای زائرین و مجاورین بارگاه منور کریمه اهل‌بیت علیهم‌السلام توسط خادمین شهر قم به انجام رسیده است از اسفند ماه ۱۳۹۹ در دستور کار قرار گرفت.

گزارش جامع عملکرد ۶ ساله شهرداری قم

برای انجام امور اجرایی این پروژه جامع با محوریت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل، کمیته اجرایی تدوین عملکرد ۶ ساله شهرداری قم و ۷ کارگروه تخصصی آن تشکیل شد و با بیش از ۲۲۵۰ نفر ساعت فعالیت تخصصی اجرایی در طول ۵ ماه، به مرحله انتشار رسید.

اجرای این پروژه با تکیه‌بر توان داخلی مجموعه اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم پیش رفت که این رویکرد موجب کاهش قابل‌توجه هزینه‌های آن در مقابل نمونه‌های مشابه شده است.

علاوه بر انتشار فیزیکی این گزارش عملکرد در تیراژ محدود و انتشار الکترونیکی آن، اطلاعات احصاء شده از عملکرد بخش‌های گوناگون شهرداری قم برای تولید محصولات مختلف به‌ویژه در حوزه رسانه فرآوری شده و با نگاهی هنرمندانه محصولات مرتبط ازجمله کلیپ، تیزر، مجله‌های ویدئویی، موشن و پویانمایی، داده‌نما و گزارش‌های نموداری و آماری، تصاویر مقایسه‌ای و پوستر و تبلیغات محیطی تولید و منتشرخواهد شد.

نوشته های مشابه
گیشه ۲۱ میلیاردی سینماهای قم در سال ۱۴۰۲
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
اجرای ۲۱۹ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۶ قم
بررسی راهکارهای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه برق در قم
ضرورت تقویت آموزش پسماند در مدارس و مساجد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.