گزارش جامع عملکرد ۶ ساله شهرداری قم رونمایی شد

گزارش جامع عملکرد ۶ ساله شهرداری قم با عنوان «قم در مسیر تحول» رونمایی شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
گزارش جامع عملکرد ۶ ساله شهرداری قم رونمایی شد
شناسه : 39226 | انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، در آستانه عید سعید غدیر خم، گزارش جامع عملکرد ۶ ساله شهرداری قم با عنوان «قم در مسیر تحول» در جلسه امروز شورای مدیران و با حضور سیدمرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم رونمایی شد.

گزارش جامع عملکرد ۶ ساله شهرداری قم

مجموعه «قم در مسیر تحول» با محتوای گزارش عملکرد جامع ۶ ساله شهرداری قم، شامل تشریح و تبیین اقدامات، دستاوردها، راهبردها و تجربیات اجرایی مجموعه بزرگ شهرداری قم از خردادماه ۱۳۹۴ لغایت مردادماه ۱۴۰۰است که باهمت و تلاش مجموعه اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل در طول مدت ۵ ماه با همکاری سایر بخش‌های شهرداری قم، جمع‌بندی و به رشته تحریر درآمد.

تدوین این مجموعه باهدف مستندسازی و ایجاد زمینه استفاده از تجربیات، دستاورد‌ها و مجموعه اقدامات ماندگار و ارزشمندی که در شهر مقدس قم و در طول مدت مدیریت دکتر سیدمرتضی سقائیان‌نژاد در شهرداری قم و برای زائرین و مجاورین بارگاه منور کریمه اهل‌بیت علیهم‌السلام توسط خادمین شهر قم به انجام رسیده است از اسفند ماه ۱۳۹۹ در دستور کار قرار گرفت.

گزارش جامع عملکرد ۶ ساله شهرداری قم

برای انجام امور اجرایی این پروژه جامع با محوریت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل، کمیته اجرایی تدوین عملکرد ۶ ساله شهرداری قم و ۷ کارگروه تخصصی آن تشکیل شد و با بیش از ۲۲۵۰ نفر ساعت فعالیت تخصصی اجرایی در طول ۵ ماه، به مرحله انتشار رسید.

اجرای این پروژه با تکیه‌بر توان داخلی مجموعه اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم پیش رفت که این رویکرد موجب کاهش قابل‌توجه هزینه‌های آن در مقابل نمونه‌های مشابه شده است.

علاوه بر انتشار فیزیکی این گزارش عملکرد در تیراژ محدود و انتشار الکترونیکی آن، اطلاعات احصاء شده از عملکرد بخش‌های گوناگون شهرداری قم برای تولید محصولات مختلف به‌ویژه در حوزه رسانه فرآوری شده و با نگاهی هنرمندانه محصولات مرتبط ازجمله کلیپ، تیزر، مجله‌های ویدئویی، موشن و پویانمایی، داده‌نما و گزارش‌های نموداری و آماری، تصاویر مقایسه‌ای و پوستر و تبلیغات محیطی تولید و منتشرخواهد شد.

نوشته های مشابه
برگزیدگان ششمین کنگره شعر مواهب در قم معرفی شدند
پوستر سوگواره ملی «روضه‌های داستانی» در قم رونمایی شد
برگزاری مراسم احیای قدر در ۳۰ بقعه شاخص قم
تعطیلی سینماهای قم در شب‌های قدر
دستور ویژه شهردار قم برای ترمیم آسفالت‌های تخریب‌شده بر اثر نزولات آسمانی
جزئیات سرویس‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی قم در شب‌های قدر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.