تأکید استاندار قم بر توسعه متوازن پروژه‌های شهری

استاندار قم گفت: طی دوسال گذشته، پروژه‌های مهمی در ارتباط با تقاطع‌های غیرهمسطح و توسعه فضای سبز در قم افتتاح‌شده و باید همچنان این رویکرد با نگاه توسعه متوازن دنبال شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تأکید استاندار قم بر توسعه متوازن پروژه‌های شهری
شناسه : 36427 | انتشار : ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، بهرام سرمست امروز در مراسم افتتاح سه طرح عمرانی، خدماتی، فرهنگی و ورزشی شهرداری قم اظهار داشت: در طول بیش از دو سالی که توفیق خدمت در شهر کریمه اهل‌بیت(س) را دارم، پروژه‌های مهمی در ارتباط با تقاطع‌های غیرهمسطح و توسعه فضای سبز در قم افتتاح‌شده و باید همچنان این مهم با رویکرد توسعه متوازن ادامه یابد.

وی با اشاره به افتتاح فاز دوم بلوار امامت، بوستان ستایش و مجتمع فرهنگی و ورزشی شهید عزیززادگان تصریح کرد: پروژه‌هایی که افتتاح شد هر سه جزء اولویت‌هایی بود که باید در این مناطق شهری ازجمله نیروگاه و پردیسان به‌عنوان مناطق کمتر برخوردار شهری افتتاح شود.

استاندار قم با تأکید بر ضرورت ساماندهی ورودی‌های شهر گفت: ساماندهی بوستان جوان نیز به‌عنوان یک فضای ارزشمند در راستای اجرای برنامه‌های ورزشی، فرهنگی و توسعه نشاط اجتماعی مورد نیاز است که باید برای گذران اوقات فراغت به‌عنوان اولویت شهری دنبال شود.

سرمست افزود: خوشبختانه مدیریت شهری با برنامه و اسناد بالادستی، افتتاح پروژه‌ها و اجرای برنامه‌ها را دنبال می‌کند که در این زمینه قدردان همه تلاش عزیزان ازجمله شهرداری هستیم و این می‌تواند پشتوانه خوبی برای پیشبرد اهداف توسعه استان و شهر مقدس قم باشد.

نوشته های مشابه
پردیس «بازار شهر» پرمخاطب‌ترین سینمای استان قم
مطالبه مردم قم از دولت برای حفظ خط B مترو/ منابع مالی تکمیل مونوریل مشخص شود
مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در پردیسان
«ژاو» در راه اسپانیا
تشریح برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت/ ضریح رأس‌الحسین(ع) در قم رونمایی می‌شود
تحول در حوزه‌های منظر شهری و گردشگری با اجرای طرح‌ها مطالعاتی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.