مستند شهید احمد کریمی ساخته می‌شود

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم از تولید مراحل پایانی مستند شهید کریمی با مشارکت بیش از ۶۰ نفر از یادگار دوران جنگ خبر داد و گفت: روایت داستانی زندگی این شهید والامقام نیز با مشارکت انتشارات شهید کاظمی به زیور طبع آراسته‌شده و با اتمام تولید مستند، رونمایی خواهد شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مستند شهید احمد کریمی ساخته می‌شود
شناسه : 35202 | انتشار : ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، ابوالقاسم مقیمی با اشاره به تولید برنامه‌های متنوع با موضوع ایثار و شهادت  توسط سازمان فرهنگی شهرداری قم با همکاری کنگره شهدا، اظهار داشت: تولید کتب، محتوای فرهنگی و معرفی سرداران شهید و فرماندهان بزرگ لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب(ع) و همچنین مشارکت پیشکسوتان در حوزه ایثار و شهادت، اقدامات خوبی انجام‌شده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم با تأکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به‌عنوان یکی از مهم‌ترین رسالت‌های دستگاه‌های فرهنگی، افزود: هم‌گرایی قابل‌توجهی در این زمینه درون مجموعه شهرداری انجام‌شده و به ابعاد مختلف در مورد خانواده شهدا و ارائه الگوهای قهرمانان جنگ در قالب‌های مختلف پرداخته‌شده است.

مقیمی با تأکید بر مراحل پایانی آماده‌سازی موزه شهیدان زین‌الدین، عنوان کرد: خانه تاریخی حضرت امام، خانه موزه شهیدان زین‌الدین، شهید شفیعی، شهیدان کلهری و شهید کلهری به‌عنوان قطب گردشگری ایثار و شهادت در قم در نظر گرفته‌شده که با فضاسازی و آماده‌سازی بیت امام خمینی(ره) در سال ۱۳۹۸ به همت سازمان فرهنگی و مشارکت دفتر مقام معظم رهبری، فاز نخست به بهره‌برداری رسید و به‌عنوان قطب گردشگری انقلاب اسلامی فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی با اشاره به تملک منزل شهید شفیعی در سال ۹۹ و مقاوم‌سازی ابنیه و تولید محتوای خانه موزه در سال جدید را مورد تأکید قرار داد و ابراز کرد: در برنامه نام‌گذاری کوچه‌ها و معابر به نام شهدا، سعی داریم در جهت معرفی شهدا و آشنایی بیشتر شهروندان با این اسوه‌ها و راه‌اندازی مسیر راهیان نور در قلب کشور، این اقدامات صورت می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم از تولید مراحل پایانی مستند شهید کریمی با مشارکت بیش از ۶۰ نفر از یادگار دوران جنگ خبر داد و عنوان کرد: خوشبختانه امسال از کتاب نوشته‌شده پیرامون شخصیت شهید کریمی رونمایی شده و رمان آن نیز با مشارکت انتشارات شهید کاظمی به زیور طبع آراسته‌شده و همراه با مستند در برنامه‌ای پس از رفع بحران فعلی کرونا رونمایی می‌شود.

مقیمی، تولید محتوا با موضوع فرهنگ ایثار و شهادت پیرامون ۷ تن از سرداران لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب(ع) را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: نمایشگاه‌های شهدای دانش‌آموز، شهدای سوم خرداد و شهدای مقاومت طراحی و آماده‌شده و در نوبت چاپ است که پس از آماده‌سازی در مدارس، مساجد و کنگره‌های مختلف و مساجد اکران آن برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.