مستند شهید احمد کریمی ساخته می‌شود

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم از تولید مراحل پایانی مستند شهید کریمی با مشارکت بیش از ۶۰ نفر از یادگار دوران جنگ خبر داد و گفت: روایت داستانی زندگی این شهید والامقام نیز با مشارکت انتشارات شهید کاظمی به زیور طبع آراسته‌شده و با اتمام تولید مستند، رونمایی خواهد شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مستند شهید احمد کریمی ساخته می‌شود
شناسه : 35202 | انتشار : ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، ابوالقاسم مقیمی با اشاره به تولید برنامه‌های متنوع با موضوع ایثار و شهادت  توسط سازمان فرهنگی شهرداری قم با همکاری کنگره شهدا، اظهار داشت: تولید کتب، محتوای فرهنگی و معرفی سرداران شهید و فرماندهان بزرگ لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب(ع) و همچنین مشارکت پیشکسوتان در حوزه ایثار و شهادت، اقدامات خوبی انجام‌شده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم با تأکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به‌عنوان یکی از مهم‌ترین رسالت‌های دستگاه‌های فرهنگی، افزود: هم‌گرایی قابل‌توجهی در این زمینه درون مجموعه شهرداری انجام‌شده و به ابعاد مختلف در مورد خانواده شهدا و ارائه الگوهای قهرمانان جنگ در قالب‌های مختلف پرداخته‌شده است.

مقیمی با تأکید بر مراحل پایانی آماده‌سازی موزه شهیدان زین‌الدین، عنوان کرد: خانه تاریخی حضرت امام، خانه موزه شهیدان زین‌الدین، شهید شفیعی، شهیدان کلهری و شهید کلهری به‌عنوان قطب گردشگری ایثار و شهادت در قم در نظر گرفته‌شده که با فضاسازی و آماده‌سازی بیت امام خمینی(ره) در سال ۱۳۹۸ به همت سازمان فرهنگی و مشارکت دفتر مقام معظم رهبری، فاز نخست به بهره‌برداری رسید و به‌عنوان قطب گردشگری انقلاب اسلامی فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی با اشاره به تملک منزل شهید شفیعی در سال ۹۹ و مقاوم‌سازی ابنیه و تولید محتوای خانه موزه در سال جدید را مورد تأکید قرار داد و ابراز کرد: در برنامه نام‌گذاری کوچه‌ها و معابر به نام شهدا، سعی داریم در جهت معرفی شهدا و آشنایی بیشتر شهروندان با این اسوه‌ها و راه‌اندازی مسیر راهیان نور در قلب کشور، این اقدامات صورت می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم از تولید مراحل پایانی مستند شهید کریمی با مشارکت بیش از ۶۰ نفر از یادگار دوران جنگ خبر داد و عنوان کرد: خوشبختانه امسال از کتاب نوشته‌شده پیرامون شخصیت شهید کریمی رونمایی شده و رمان آن نیز با مشارکت انتشارات شهید کاظمی به زیور طبع آراسته‌شده و همراه با مستند در برنامه‌ای پس از رفع بحران فعلی کرونا رونمایی می‌شود.

مقیمی، تولید محتوا با موضوع فرهنگ ایثار و شهادت پیرامون ۷ تن از سرداران لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب(ع) را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: نمایشگاه‌های شهدای دانش‌آموز، شهدای سوم خرداد و شهدای مقاومت طراحی و آماده‌شده و در نوبت چاپ است که پس از آماده‌سازی در مدارس، مساجد و کنگره‌های مختلف و مساجد اکران آن برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه
۵ المان بزرگ در ورودی‌های شهر قم نصب می‌شود
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.