اخطار به فروشندگان روزبازارها/ معیشت دست‌فروشان را باید تأمین کرد

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم از تعطیلی تمامی روز بازارهای شهر قم تا عادی شدن شرایط و صدور مجوزهای لازم خبر داد و گفت: امروز اخطار و ابلاغ‌های لازم به فروشندگان داده‌شد، ضمن اینکه عمده‌ فعالان روزبازارها و دست‌فروشان از اقشار ضعیف جامعه هستند که با تعطیلی این روزبازارها باید حمایت‌های لازم از آنان انجام شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اخطار به فروشندگان روزبازارها/ معیشت دست‌فروشان را باید تأمین کرد
شناسه : 34989 | انتشار : ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، احمدرضا شفیعی با اشاره به اعمال محدودیت در برپایی روزبازارها در قم، اظهار داشت: طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونای استان و ابلاغ‌های انجام‌شده، تمامی روز بازارهای شهر قم از امروز تا عادی شدن شرایط و صدور مجوزهای لازم تعطیل خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: امروز برخی از فروشندگان این روزبازارها با توجه به خریدهای قبلی و به علت مباحث معیشتی و فرهنگی و نبود اطلاع‌رسانی فراگیر قبلی با یک‌سوم ظرفیت و با اعمال محدودیت زمانی مجوز فعالیت گرفته‌اند.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم تصریح کرد: موضوع ساماندهی و نظارت بر فعالیت روزبازارها تنها معطوف به شهرداری نیست و دیگر دستگاه‌ها ناظر و متولی نیز باید در این زمینه همکاری لازم داشته باشند.

وی با بیان اینکه بر اساس مأموریت‌های قانونی محول شده به شهرداری از ساعت ۵ صبح فردا جمعه ۲۰ فروردین نیروهای رفع تخلفات شهری در محل برپایی روزبازارها حضور خواهند داشت، عنوان کرد: امروز اخطار و ابلاغ‌های لازم به فروشندگان داده‌شده و از فردا با جدیت با استقرار در این مکان با افراد برخورد خواهد شد.

شفیعی در پایان لزوم توجه به معیشت دست‌فروشان را نیز متذکر شد و ادامه داد: عمده‌ فعالان روزبازارها و دست‌فروشان از اقشار ضعیف جامعه هستند که گاهاً تنها راه کسب درآمد آنان از طریق فروش در بازارهای روز است و با تعطیلی این روزبازارها باید حمایت‌ها و پشتیبانی‌های لازم از آنان انجام پذیرد.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.