اخطار به فروشندگان روزبازارها/ معیشت دست‌فروشان را باید تأمین کرد

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم از تعطیلی تمامی روز بازارهای شهر قم تا عادی شدن شرایط و صدور مجوزهای لازم خبر داد و گفت: امروز اخطار و ابلاغ‌های لازم به فروشندگان داده‌شد، ضمن اینکه عمده‌ فعالان روزبازارها و دست‌فروشان از اقشار ضعیف جامعه هستند که با تعطیلی این روزبازارها باید حمایت‌های لازم از آنان انجام شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اخطار به فروشندگان روزبازارها/ معیشت دست‌فروشان را باید تأمین کرد
شناسه : 34989 | انتشار : ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، احمدرضا شفیعی با اشاره به اعمال محدودیت در برپایی روزبازارها در قم، اظهار داشت: طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونای استان و ابلاغ‌های انجام‌شده، تمامی روز بازارهای شهر قم از امروز تا عادی شدن شرایط و صدور مجوزهای لازم تعطیل خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: امروز برخی از فروشندگان این روزبازارها با توجه به خریدهای قبلی و به علت مباحث معیشتی و فرهنگی و نبود اطلاع‌رسانی فراگیر قبلی با یک‌سوم ظرفیت و با اعمال محدودیت زمانی مجوز فعالیت گرفته‌اند.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم تصریح کرد: موضوع ساماندهی و نظارت بر فعالیت روزبازارها تنها معطوف به شهرداری نیست و دیگر دستگاه‌ها ناظر و متولی نیز باید در این زمینه همکاری لازم داشته باشند.

وی با بیان اینکه بر اساس مأموریت‌های قانونی محول شده به شهرداری از ساعت ۵ صبح فردا جمعه ۲۰ فروردین نیروهای رفع تخلفات شهری در محل برپایی روزبازارها حضور خواهند داشت، عنوان کرد: امروز اخطار و ابلاغ‌های لازم به فروشندگان داده‌شده و از فردا با جدیت با استقرار در این مکان با افراد برخورد خواهد شد.

شفیعی در پایان لزوم توجه به معیشت دست‌فروشان را نیز متذکر شد و ادامه داد: عمده‌ فعالان روزبازارها و دست‌فروشان از اقشار ضعیف جامعه هستند که گاهاً تنها راه کسب درآمد آنان از طریق فروش در بازارهای روز است و با تعطیلی این روزبازارها باید حمایت‌ها و پشتیبانی‌های لازم از آنان انجام پذیرد.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.