‌اختتامیه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر قم برگزار می‌شود‌

دبیر کمیته داوری ششمین جشنواره ابوذر استان قم گفت: مراسم اختتامیه ششمین جشنواره ابوذر استان قم در روز پنجشنبه ۱۴ اسفندماه در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
‌اختتامیه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر قم برگزار می‌شود‌
شناسه : 33376 | انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، سعید آقایی در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن اعلام پایان مراحل داوری ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم اظهار داشت: در ششمین جشنواره ابوذر با استفاده از تجارب گذشته از ترکیب هیئت داوران بومی و غیربومی و اساتید باتجربه و حرفه‌ای حوزه رسانه استفاده شد و پس از یک ماه، داوری آثار راه‌یافته به جشنواره در ۱۰ بخش به اتمام رسید.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه های آموزشی تولید آثار رسانه ای افزود: در این دوره از جشنواره بسیج رسانه‌ی استان قم کارگاه های مختلفی در زمینه‌های عکاسی، کاریکاتور، سوژه پردازی طنز، گزارش‌نویسی و تیتر نویسی برگزار شد که در همین کارگاه‌های آموزشی تعدادی زیادی آثار رسانه‌ای تولید و به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

دبیر کمیته داوری ششمین جشنواره ابوذر قم بیان کرد: در بسیاری از بخش‌های جشنواره شاهد ارتقای کمی و کیفی آثار راه‌یافته بودیم و امیدوار هستیم که با برگزاری منظم دوره‌های آموزشی و کارگاه های تولید محتوای رسانه ای در بخش‌های گوناگون خبری بتوانیم زمینه رشد و ارتقای دانش رسانه‌ای همکاران دلسوز و سخت‌کوش رسانه‌ای در استان قم را فراهم کنیم.

آقایی خاطرنشان کرد: مراسم اختتامیه ششمین جشنواره ابوذر استان قم روز پنجشنبه ۱۴ اسفندماه در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود، در تلاش هستیم که با توجه به محدودیت‌های کرونایی، مراسم اختتامیه این جشنواره را با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و حضور منتخبین جشنواره برگزار کنیم.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.