‌اختتامیه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر قم برگزار می‌شود‌

دبیر کمیته داوری ششمین جشنواره ابوذر استان قم گفت: مراسم اختتامیه ششمین جشنواره ابوذر استان قم در روز پنجشنبه ۱۴ اسفندماه در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
‌اختتامیه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر قم برگزار می‌شود‌
شناسه : 33376 | انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، سعید آقایی در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن اعلام پایان مراحل داوری ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم اظهار داشت: در ششمین جشنواره ابوذر با استفاده از تجارب گذشته از ترکیب هیئت داوران بومی و غیربومی و اساتید باتجربه و حرفه‌ای حوزه رسانه استفاده شد و پس از یک ماه، داوری آثار راه‌یافته به جشنواره در ۱۰ بخش به اتمام رسید.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه های آموزشی تولید آثار رسانه ای افزود: در این دوره از جشنواره بسیج رسانه‌ی استان قم کارگاه های مختلفی در زمینه‌های عکاسی، کاریکاتور، سوژه پردازی طنز، گزارش‌نویسی و تیتر نویسی برگزار شد که در همین کارگاه‌های آموزشی تعدادی زیادی آثار رسانه‌ای تولید و به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

دبیر کمیته داوری ششمین جشنواره ابوذر قم بیان کرد: در بسیاری از بخش‌های جشنواره شاهد ارتقای کمی و کیفی آثار راه‌یافته بودیم و امیدوار هستیم که با برگزاری منظم دوره‌های آموزشی و کارگاه های تولید محتوای رسانه ای در بخش‌های گوناگون خبری بتوانیم زمینه رشد و ارتقای دانش رسانه‌ای همکاران دلسوز و سخت‌کوش رسانه‌ای در استان قم را فراهم کنیم.

آقایی خاطرنشان کرد: مراسم اختتامیه ششمین جشنواره ابوذر استان قم روز پنجشنبه ۱۴ اسفندماه در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود، در تلاش هستیم که با توجه به محدودیت‌های کرونایی، مراسم اختتامیه این جشنواره را با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و حضور منتخبین جشنواره برگزار کنیم.

نوشته های مشابه
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ضرورت استعلام از شهرداری برای خرید و فروش املاک تجاری در پردیسان
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.