دستگیری قاتل جوان در قم

شهر بیست/ جانشین فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری قاتل تحت تعقیب در این استان خبر داد و گفت: متهم ۱۸ ساله، مدتی پیش در یک اغذیه‌فروشی بر اثر یک نگاه با فردی ۱۷ ساله درگیر می‌شود و وی را به قتل می‌رساند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
دستگیری قاتل جوان در قم
شناسه : 31817 | انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ بهادر اسماعیلی با اشاره به دستگیری یک قاتل تحت تعقیب توسط مأموران انتظامی کلانتری ۲۵، اظهارداشت: متهم ضارب ۱۸ ساله و همدست ۱۹ ساله خود چندی پیش در یک اغذیه فروشی بر اثر یک نگاه، با فردی ۱۷ ساله درگیر و با سلاح سرد ضرباتی به وی وارد کرده و متواری می‌شوند.

وی گفت: در ادامه و در پی تماس مردمی بلافاصله پلیس و اورژانس در صحنه حاضر و پس از انتقال مضروب به بیمارستان فرقانی، با وجود تلاش های صورت گرفته توسط تیم پزشکی این بیمارستان، مضروب فوت می کند که با توجه به حساسیت موجود، بلافاصله دستگیری ضارب و همدستش در دستور کار کلانتری ها و همچنین پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم، افزود: تحقیقات پلیس ادامه داشت تا اینکه متهمان توسط مأموران کلانتری ۲۵ شناسایی و دستگیر شدند.

وی گفت: افراد مذکور طی تحقیقات پلیس به جرم خود اعتراف کرده که جهت تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی استان منتقل و مشخص شد این افراد همچنین از سارقان حرفه ای گوشی تلفن همراه بوده و به ۴۰ فقره سرقت با همدستی فردی دیگر اعتراف که وی نیز دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم افزود: در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.